ah, levensbeschouwing, dat woord zocht ik al..
hij wilt geen aards leven maar kent meer internet sites dan iedereen van ons bij elkaar.
Hoeveel oproepen en nog steeds niets…….
Veel media aandacht gekregen bij zin vertrek, maar ook van die hoek geen initiatief tot hulp…
Trouwens ik heb er niets van meegekregen dus die enorme media-aandacht valt wel mee.
Maar ik heb de boodschap van Vital ondertussen begrepen….JE MOET ANDEREN HELPEN EN NIET JEZELF…..anderen komen eerst, dan pas jij…..hahahahaha
Zoek maar…
Er is geen enkel tegenstrijdigheid… alleen blinden en doven horen en zien wat ze zelf willen horen en zien… en proberen op die basis andere te oordelen.
AL je het boek van Merkus zou lezen… zou je zien dat al jullie antwaarnden tot op heden voortkomen uit de 5 onheilzame factoren: Jaloezie, haat, trotst en egoisme.
Het in vraag stellen van de huidige levenswijze van mensen wordt niet altijd in dank afgenomen.
En nog dit denk eerst na… wat het voor je eigen leven kan betekenen… waarom je reageert.
Aan de dingen die ik nu lees hier heeft niemand iets.
Ik zou niet weten waarom ik achterbaks ben…
Ik zou niet weten waarom ik smerig ben…
Alles maar dan ook alles wat ik gedaan en gezegd heb nu en in het verleden kun je overal nalezen.
Maar wel even open en eerlijk lezen en niet met de vooringenomenheid van velen hier.
Maar misschien is het te hoog gegrepen voor velen.
Misschien zijn jullie te vreden met het leven dat jullie nu hebben. En dan ben ik daar erg blij om.
Dat sowieso al niet, daar heb je volkomen gelijk in en meer dan dat nog misschien is wat je aanvankelijk zei wel meer dan waar: misschien is dit niet het geschikte forum.
Er wordt hier gescheld, bedreigt en men probeert alles in een negatief daglicht te interpreteren, terwijl ik juist het beste voor heb met anderen en gewooon om hulp vroeg.
Ik merk eens te meer het grote verschil tussen het Westerse denken en het Oosterse denken. Waarom zien mensen tegenstrijdigheden in mijn verhaal of leven? Waarom zoeken mensen negatieve dingen? Waarom? Niet dat me dat iets doet. De etiketten die anderen plakken, plakken ze vanuit hun beperkte visie van de realiteit en die etiketten vertellen meer over hun denken, hun agressie, hun levensvisie dan over de mensen of dingen die ze ermee betitelen.
Jammer… Ik had meer wijsheid verwacht in Nederland
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?