Tot op heden lopen er onderhandelingen met de fabricanten van medicijnen.
En voor de rest heb ik wat positieve opmerkingen gekregen en voornamelijk op dit forum heel wat onterechte opmerkingen en onbegrip. Maar ook die respecteer ik. Het zijn de meningen van anderen. En iemand die een ander een slecht hart of oordeel toedraagt zal daar zelf ook niet gelukkiger van worden.
Jammer dat er zo weinig mensne zijn, Joke, die gewoon mijn oproep goed gelezen hebben. Als al die mensen in plaats van negatief te oordelen, hun positieve energie in meditatie en gebed hadden gegeven, was er al een oplossing.
En nog veel jammer dat iedereen denkt dat ik hun geld wil. Ik wil gewoon een mogelijkheid om mijn medicijnen te verkrijgen als monnik. Of misschien nog beter indien mogelijk een behandeling zoda tik geen medcijnen meer nodig heb. Niets meer en niets minder.
Ik heb gewoon proberen duidelijk te maken wat het Boeddhisme is en hoe zich de weg geopenbaard heeft in mijn leven. En als mensen je dan een boef noemen is dat voor een totaal verkeerde beoordeling. Maar ja de Dalai Lama werd door de Chienezen na zijn verbanning ook voor een leugenaar uitgemaakt, Christus werd door de Joden ook gekruisigd tussen boeven en moordenaars. … Het doet me pijn da tik niet kan overbrengen op anderen datgene waarvan ik weet dat het iedere mens die zich openstelt geluk kan brengen. Jammer. Ik huil hierom. Niet om mezelf, maar om het feit dat uit de reacties van velen hier zoveel angst, agressie, haat en egoisme spreekt. Ik dacht dat mensen al veel verder stonden.