Ik heb mijn bankrekenign niet doorgegeven aan Joke.
Die stond onder het aanvankelijke bericht.
Daarnaast zijn er verschillende wijzen om aan die medicijnen te komen d.m.v. geld, door een bedrijf dat de medicijnen die voor hen bijna niets kosten ter beschikking te stellen ed…
Ik vind het erg dat jij het een probleem vindt om voor de kosten voro d esamenleving te dragen. Jij bent geen eenling. Jij kan nie tleven zonder de ander. En de belastingen die je betaald worden voor vele goede dingen gebruikt (ook voor minder goede uiteraard). Maar daarzonder zou er geen samenleving mogelijk zijn.
Hopelijk zul je nooit geconfronteerd worden met een ernstige ziekte, met een grote tegenval in je business of met een kind of familielid dat gehandicapt wordt… Dan zou je de kosten niet meer kunnen dragen en dan…
Het is jouw persoonlijke keuze om je niet te verzekeren als je er de mogleijkheid toe hebt. Het is echter niet de persoonlijke keuze van zieken en armen die geen verzekering kunnen betalen. Het is nie thun keuze om ziekt te zijn.
In een sterk verliberaliseerde samenleving, zoals jij vorostelt, waar iedere gevoel voor solidariteit verdwenen is, daar groeit de criminaliteit, onveiligheid en onvrede. Het is bewezen dat juis tin de meest liberale samenlievingen het geweld, ondanks de grootst mogelijke politie-inzet (en de middelen daartoe moet ook iedereen opbrengen) veel hoger is dan in landen met een grotere solidariteit.
Ik wil je een ding meegeven… wie is nu eigenlijk realistisch… ik weet nie thoe jong of oud je bent, maar ik weet wel dat juist de rijkste mensen het meeste problemen hebben in hun leven en zich het minst gelukkig voelen. Ja ze kennen veel pleziertjes en wat vreugde, maar dat is geen geluk… Ik vraag me af of je er ooit over hebt nagedacht dat ook jij op een dag ziek en oud zal worden en zal moeten sterven en dat je daar met al je bezittingen niets aan kan veranderen. En die dood kan er over 20 of 50 jaar zijn, maar ook morgen, mischien zelfs over enkele minuten. En dan is de vraag wat is de waarde van jou leven geweest voor deze wereld? Is er een spoor van blijvende waarde die je dan aan de wereld hebt toegevoegd?
Ik wens je echt alle geluk en vrede toe en ik denk vaak aan je en hoop vanuit het diepst van mijn hart dat je nooit geconfronteerd zal worden met echt lijden in je leven.
Wees gelukkig.