Vraag

• patries

kortom als je geld krijgt aangeboden dan ga je eerst checken waar het vandaan komt…..hmmm lijkt me niet zo logisch.

Waarom ga je niet op straat staan en daar je geld halen.

Trouwens je meld dat je geen eigen computer hebt en dat het dus veel geld allemaal kost en je daarom de typefouten laat staan.

Dus ipv konstant te reageren op dit soort mailtjes had je beter dit geld in je zak kunnen stoppen.

Je kan ook zelf iets proberen te doen aan je eigen situatie ipv anderen om geld te vragen.

Je zegt dat je liever geld aan iemand geeft die het nodig heeft ondanks dat je dan zelf niet kan eten. Ik vind dat een hele nobele instelling maar ik kan het niet rijmen met het zelf dan weer vragen om geld……dus je helpt graag anderen maar niet jezelf dat moeten anderen maar doen.

Enne de vraag of je familie en vrienden je niet willen helpen heb je volgens mij ook nog steeds niet beantwoord. Want als je eigen familie je niet wilt helpen…….

• sarah

Misschien is het je weg niet om monnik te worden maar moet je op zoek naar iets anders…

Of misschien moet je juist leren om zelf de weg te vinden / volgen naar waar dan ook..

Het klinkt bot, zo bedoel ik het niet maar ik weet het niet beter uit te leggen nu…

• Pat

Heb eventjes gegoogled op je naam, als je dat teruggetrokken leven noemt. Ik heb zo de verdenking dat je je homopartner probeerde naar Nederland te halen, maar nu dat niet lukt, ga je maar terug. Je hebt overigens naar eigen zeggen voor het ministerie van landsverdediging gewerkt in Belgie, hoezo jij neemt geen geld aan van instanties die doden op hun geweten hebben. Trouwens, ik heb een vraagje, wat betekent die E.H. tussen Vital en Moors? Als het gewoon de initialen van je voornaam zijn, dan verdenk ik je ervan dat je die in Belgie gebruikt om indruk te maken want daar betekenen die letters nl. dat je geestelijke bent.

En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met vragen en vaststellingen maar ik vrees dat dat tijdverlies zou zijn. In tegenstelling tot sommige anderen op dit forum wens ik je geen succes toe, want je bent volgens mij een doortrapte boef(de studies heb je er in elk geval voor gedaan).

Pat

• Saska

Goh Pat….zet eens wat linken hier neer…dan iedereen het lezen…een gewaarschuwd mens zeg ik dan maar

• Saska

En toen bedacht ik dat ik zelf natuurlijk ook even kon google-en…wow inderdaad dat is niet mis.

Het is wel grappig om te lezen…hoe hij zichzelf steeds tegenspreekt :-)

• jahwho

Ik volg dit topic al een tijdje, met mixed emotions, en dan tik ik bij google

“ Vital monnik ” en krijg ik WEER mixed emotions van dat alles wat daar staat.

kan het niet begrijpen hoor

• jahwho

sorry voor mijn schrijf fouten, moeten de emoties geweest zijn

• Vital

Pat,

Waar heb jij het over….

Waarom probeer je alles negatief te zien…

Wat je vertelt over mijn Filippijnse vriend klopt helemaal niet en het doet me veel pijn dat jij daar zonde enige voorkennis zo overdenkt..

Ik was toen in in Belgie werkte voro landsverdediging nog geen Boeddhist dat is het eerste en ik deed daar geen werl da tin verband stond met landsverdediging maar ik behartigede de belangen van deze minister in de welzijns- en gezondheidssector.

Nee ik gebrui de initialen nooit in Belgie, maar enkel in Nederland en dat die ook Eerwaarde heer zouden beteken… wel wat is daar wee mis aan in mijn gevla staan ze daar niet voor maar voor Etienne Helene en daarbij als E.H. eerwaarde heer zou aanduiden (wat gebruitk wordt voor katholieke priesters ed) dan staan z ealtijd voor de voorneem.

Als jij mij een boef vindt, dan ik is dat jouw mening. Maar daar is geen enkele basis voor op geen enkele wijze.

Wie oordeelt hier weer?

Maar goed soms moet je afstand nemen van mensen die leven in hun eigen oordelen en denkpatronen. Laat diemensne denken en doen. Ooit zullen ze de waarheid ontdekken en die waarheid ligt niet in anderen maar in hunzelf. Hoe mensen oordelen over andere mensen openaart hun visie en hun eigen leven. De reacties en woordne van mensen spruiten immers voort uit hun denk- en leefwereld.

• Vital

Sarah,

Ik begrijp je antwoord….

Maar geef me een reden waarom het mijn weg niet zou zijn…

• Vital

En als ik nu eens geen eigen familie heb? Ik heb je al eerder geschreven dat ik mishandeld ben door mijn vader. Mijn broer is meditatieleraar en verdient daar in Belgie amper zijn levensonderhoud mee. En verder heb ik niemand.

Geven is he tsleutelwoord, delen, alles wat je hebt. Niet werken voor jezelf maar voor ieder mens die je ontmoet. Dat is het ware leven. Geld is een pure illusie. ik ga dit nu hier niet uitleggen.

En hoe kom je er nu bij da tik om geld vraag.

Voor de zoveelste keer nogmaals: IK VRAAG OM EEN MOHELIJKHEID OM MIJN MEDICIJNEN IN THAILAND ALS MONNIK TE KUNNEN KRIJGEN.

Niet meer en niet minder.