Wat is jouw MOTIVATIE voor vertrek ??? (45+ reacties >>> )

• Henk Velden

Heel goed dat je dit aankaart HA-NS

De Wereld is van niemand, ook al claimen regeringen van wel.

Als ik in een ander land kom pas ik me aan aan hun normen en waarde en gedraag me zo goed mogelijk.

Als ik het met de regels of gewoonte van een land niet eens ben , dan moet ik er gewoon wegwezen.

En niet het land misbruiken of me slecht gaan gedragen.

Dus ik heb niks tegen buitenlanders, maar tegen ongemanierde varkens wel.

Dan mag jij me hypocriet noemen maar ik denk dat je hetzelfde bedoelt , mijn text was mischien wat onduidelijk.

Gegroet

• ha-ns

ja maar er zijn zat landen met veel Nederlanders die ook denken dat ze meer zijn onder het mom van ik ben blank en hun niet.

Ook in canada lopen de Nederlanders met klompen overal naar binnen. Terwijl in Nederland je die op de mat uit doet.

O ja ik loop vaak op klompen en gaan op de mat uit , tenzij het echt een werkschuur is waar een echte kamer staat waar meer werkende komen om even koffie te drinken.

Maar dan doet iedereen het tot aan modder laarzen aan toe.

Nederlanders in het buitenland kunnen er ook wat van.

Met vriendelijke groet,

• ha,ns

Nou Fijne dag verder he en nee ik kom niet terug

————————————————————————————————————————————————

Gezien de foto , mag je mischien niet eens terug komen. Ja alleen nog om te lezen.

( overigens ik zelf kon er wel om lachen)

Overigens is er een groot verschil tuissen de gewone islam en de extreme islam die de beschaving bedreigt .

Ik woon in ene SGP bolwerk en die kunnen ook extreem zijn . Als he taan de christelijke scholen in d eveluwse dorpen lag werden er nog steends lijfstraffen toe gepast.

Hier is na een aangifte in 1996 pas een einde aangekomen en zijn de scholen daar door de gemeente aangeschreven dat dit niet meer kan.

Dat was de discussie van de dag toen des tijds in onze gemeente.

• ha-ns

Als er verder geen overlast is geweest kan er bij de eerste keer best gewoon waarschuwing gegeven worden.

maar sommige controleurs met name perkeerwachters honden controleurs en zo daar vraag ik mij wel eens af of ze dit werk doen omdat ze tegenwoordig geen baan meer kunnen krijgen bij Waffen SS. Net bruinhemden

• Ha.ns

Het is helaas niet te voorkomen als je al in zijn totaliteit in 5 jaar over de 160.000 km gereden heb een keer een vergissing maak al doe ik nog zo mijn best.

Ik heb vandaag mijn 2e bekeuring in 160.000 km.

Ik had per ongelijk het kleine stadslicht aan overdag i.p.v. het gewone licht en dat is verboden , maar ook hier geen gevaar. Want zonder licht rijden overdag mag.

MVG

• ha.ns die zo het land even uit gaat

De politzei zou zo iets niet doen als er verder geen verkeer in gevaar is. maar doe je in Duitsland iets wat wel het verkeer in gevaar brengt gaan ze sneller tot bekeuren over. Dus strenger waar het nodig is en soepeler waar streng niet nodig is.

De keren dat ik controle had van de politzei waren ze heel vriendelijk. alcohol controlle en farh-ausweis controle en een keer inenting bewijs voor de hond.

Ik sluit mijn mobiel internet en de laptop en ga bij Drenthe over enkele Km eventjes het land uit

bis late

viele grubben