Wat is jouw MOTIVATIE voor vertrek ??? (45+ reacties >>> )

• Sophia

Dank je wel voor de reminder, maar het één sluit het ander niet uit. Dit is een andere discussie en dus ook een andere insteek.

Emigreren = een beetje geven, een beetje nemen…. de wereld is niet zwart-wit namelijk.

• Sophia

Eén ding is zeker: dat verwende-nest-gevoel ben je ZO kwijt in de Caribbean :) Geloof me, en je mag me er over een jaar aan helpen herinneren (ALS je er dan bent).

• Beloega

Heb je daar gewoond ?

• Beloega

Nee,want dat werkt blijkbaar ook niet gezien de toenemende problematiek.

Als ik de oplossing zou hebben was ik minister president hier.

• pierre

Jij wel blijkbaar

• Beloega

Dit snap ik even niet.

Je zegt “”dat verwende nest gevoel ben je zo kwijt in de Carribean“”,daarom vroeg ik of je er misschien gewoond had,aangezien elk land uniek is,vandaar.

• NoMother

Nou nathalie, met alle respect…maar wij begingen als ouders de ‘fout’ ons kind in de VS te laten testen.In nederland was hij alleen oppervlakkig getest en kreeg hij de uitslag ‘pdd-nos’…uitgebreider testen ging niet want per school per jaar werden maar 8 kinderen getest (in NL dus) dus eer je aan de beurt bent…ga maar na.

Nu zijn we weer terug in NL en ja hoor, de onderzoeks uitslagen in amerika worden arrogant terzijde geschoven, of we hier maar weer op de wachtlijst willen om opnieuw te testen…DAN pas krijgen we PGB.

Zo word je dus tot bedelaar gedegradeerd.Conclusie, her

Het viel mij op dat in de VS alles rondom school geregeld is, zoals de kinderarts (pedeatrician), sociaal en maatschappelijk werk enz.Testen doen ze binnen een maand en ging via het plaatselijk ziekenhuis.Zo ging het ongeveer bij ons.

• NoMother

conclusie; het gaat een minstends een jaar duren eer we PGB krijgen, want tja…een kind kan ook buiten hoepelen en tollen natuurlijk….pfffffffffff

• pierre

Dat was iemand anders

• pat

Als jullie mekaar eens gingen MSN-en :-)

Pat