Wat is jouw MOTIVATIE voor vertrek ??? (45+ reacties >>> )

• Jan Martijn

Mijn motivatie: in het Engels is er zo'n mooi woord voor: WANDERLUST

• Rogier

Al die vertrekkers die NL in de steek laten msten ze eigenlijk flink laten dokken! Landverraders! Hier in welvaart studeren en leven en als het even niet meezit laf emigreren!

• Pieter

Rogier Schreef:

——————————————————-

> Al die vertrekkers die NL in de steek laten msten

> ze eigenlijk flink laten dokken! Landverraders!

> Hier in welvaart studeren en leven en als het even

> niet meezit laf emigreren!

Dat het “even” niet meezit komt door simpele zielen zoals jij, Nederlanders die hun eigen landgenoten geen milimeter gunnen ! Dus niet zeuren als je er zelf geen ballen voor hebt !

• Jan Martijn

Uhhm.. thanx Rogier? Maar ik heb in het buitenland gestudeerd in feite kennis en expertise naar dit land gebracht (Ja ik kom uit het buitenland en heb een moeder van islamitische afkomst… SCARY) Jammer dat ik mij door types zoals jij niet meer welkom voel hier. Moet ik dan maar terug naar mijn eigen land? Graag zelfs! Zo komt er ook weer war meer ruimte voor die aso-dorpen van jullie. Een win-win situatie, lijkt je niet?

• Henk Velden

Halo Rogier;

Dat kan jij makkelijk zeggen;

Hier in welvaart studeren en leven en als het even niet meezit laf emigreren!

Dat is niet altijd het geval, de nederlandse wetgeving dwong mij om eerst alle papieren te halen voor ik een Stucadoors afwerkbedrijf mocht beginnen, tot patroonsopleiding toe, nou bloed zweet en tranen heeft het me gekost, maar heb dat afgerond, Dus was daar zeer blij mee, Ik moest betalen aan het bedrijfschap, dat was verplicht.

Maar toen we de Poolse invasie van werkvolk kregen die stroom kwam goed op gang na het jaar 2000 , die konden zich zonder enige diplomas zo inschrijven bij de KVK als schilder of stucadoor, de mark is daardoor fors verrandert

Ik kon geen droog brood meer verdienen, ik voelde me aardig besodemieterd door de regering, maar dat was niet de enige reden dat ik geemigreerd ben.

• Rogier

Wat was de andere reden dat je vertrokken bent?

Beetje meer vaderlandsliefde mag wel, echte vakmensen met doorzettingsvermogen kunnen ergens komen. Nederland heeft de Nederlanders nodig! Stem PVV, opdat Nederland weer wordt zoals het vroeger was! Uit de EU, zodat die Polen ons niet meer oneerlijke concurrentie kunnen aandoen! En ik blijf erbij, een flinke emigratietax voor wie Nederland wil verlaten, of nog beter, houders van een Nederlands paspoort jaarlijks daarvoor laten betalen of belastingen laten betalen aan Nederland (net zoals USA burgers)

• Ha-ns

Rogier Schreef:

——————————————————-

> Wat was de andere reden dat je vertrokken bent?

> Beetje meer vaderlandsliefde mag wel, echte

> vakmensen met doorzettingsvermogen kunnen ergens

> komen. Nederland heeft de Nederlanders nodig! Stem

> PVV, opdat Nederland weer wordt zoals het vroeger

> was! Uit de EU, zodat die Polen ons niet meer

> oneerlijke concurrentie kunnen aandoen! En ik

> blijf erbij, een flinke emigratietax voor wie

> Nederland wil verlaten, of nog beter, houders van

> een Nederlands paspoort jaarlijks daarvoor laten

> betalen of belastingen laten betalen aan Nederland

> (net zoals USA burgers)

Ik ben juist zo vaderlands getrouw omdat ik wil voorkomen dat Nederland aan de waanzin van de PVV en winstbejag naar de filistijnen gaat.

De PVV is met liefde en plezier de laatste natuur omzeep aan het helpen en ook onze rije cultuur historie , Ik blijf hier om iets te behouden en bij te dragen aan ons volk en vaderland

Ik distanceer mij van de emigratie tax , De keuze vrijheid om te emigreren hoort bij de mensenrechten.

• Henk Velden

Rogier;

Het is altijd een pakket wat je tegen staat en dan op een dag beslis je dat je het gewoon doet.

Te lage straffen en te veel beschreming voor criminelen, ik voel me niet veilig in het Nederlandse rechtsysteem.

Politie systeem is gewoon brandhout, iemand bekeuren die 7 km te hart rijd, maar een tasjes rover of inbreker heefd vrij spel.

Ik vind dat als iemand bij mij inbreekt dan moet ik hem gewoon af kunnen schieten.

Nou als iemand zich gewoon verdedigd in nederland heefd hij grote problemen.

Het belasting systeem verzekeringen / onkosten zijn dusdanig zwaar dat je niet eens kalm aan kan doen .

Ligaamlijk kon ik het niet meer opbrengen om door te gaan met dat zware werk .

Dus koos ik er voor om weg te gaan. Ik ben met mijn 40 vertrokken, en geniet “geen” uitkering,

Ik baal van Turken en marokanen, dat zijn over het algemeen ongemanierde varkens, ik wil er niet mee geconfronteerd worden.

Ook heb ik een grote pest aan oost europeanen, die willen te snel rijk worden begrijpen niet dat dit jaren tijd kost.

Ik ben heel erg gesteld op Latina vrouwen. americaanse & europeaanse vrouwen zit heel erg vaak hun verstand in de weg tijdens het bedrijven van de liefde

Zo kan ik nog wel even doorgaan

Groet Henk

• Ha-ns

Tegen buitenlanders zijn en zelf wel in iemands anders zijn land wonen is toch tegenstrijdig en hypocriet .

Of je geeft mensen de mogelijkheid om in elkaars land te vestigen of iedereen blijft in zijn eigen land.

Nederlanders in een ander land hebben net zo hard de normen en waarde van het desbetreffend eland te respecteren.

Met vriendelijke groeten

• ha-ns

dan ook niet zeuren als er oostblokkers komen die GRAAG 12 uur of meer per dag willen werken IILLEGAAL ) met een NEDERLANDSE baas aan het hoofd van het bedrijf !!!!!!

Prima dat buitenlandse arbeidskrachten het opvullen als er geen Nederlanders te krijgen zijn. Maar NIET ILLEGAAL.

Ik ben alleen voor als het Legaal is middels werkvergunningen en verblijfsvergunningen .

Bij legaal werk door buitenlanders moeten de werkgevers de Nederlandse arbowetgeving en cao en loon in acht nemen en is er toezicht en kunne vakbonden de zaak in de gaten houden.

Bij illegale arbeid kunnen ze iemand voor 1 euro per uur als slaaf laten werken. Ja en dat gebeurt in Nederland . Er lopen rechtszaken tegen zulke werkgevers , er is er al een die tot zoveel geld boete is veroordeeld dat het bedrijf gelijk failliet was. Eigenschuld voor die tuinder uit Limburg.

Slavernij is sinds 1863 verboden , dus keihard aanpakken. Mensenrechten schendingen is het.

Wie illegaal is daarvan moet de werknemer onmiddellijk terug gestuurd worden naar zijn eigenland en de werkgever met fikse geldboetes economisch kapot gemaakt worden, want die zijn de ergste als en werkgever iemand te grof heeft uitgebuid en als slaaf gebruikt mag de rechtbank naast fikse geld boetes zo werkgever gevangenis straf opleggen.

Met vriendelijke groet,