Misschien begint Rogier zich eenzaam en onbegrepen in Nederland te voelen?
Joke.
hahaha….Rogier probeert met een prikkelende onzin-stelling een discussie te ontlokken en slaagt daar heel behoorlijk in
Jammer dat zijn argumentatie m.i. niet helemaal deugd.
Volgens mij zijn de meeste emigranten geen hoog opgeleide mensen, maar veel meer vakmensen zoals monteurs, bouwvakkers en vrachtwagenchauffeurs.
Op deze laatste groepen zitten ze in het buitenland namelijk te wachten….niet op de zo veelste gebakken lucht verkopende manager…
En ik een allround bouwvakker die in nederland an 4 jaar een uitkering had
Honderduizenden sollicitatiebriven gestuurd
Reacties als je die al kreeg allang voorzien zoeken jonger iemand iemand met bepaalde papiertjes en meer van dit soort bullshit
Ging van mijn laatste ww uitkering en vakantiegeld op vakantie naar ierland voordat ik in de bijstand zou belanden
Zit daar in een pub en wat denk je
Krijg daar een baan aangeboden als afbouwer met een salaris van ongeveer 800 euro per week een nieuwe vito en voll brandstofvergoeding
Werk hier nu drie maanden en werkgever wil mij niet meer kwijt
Betalen die sukkels in nederland nooit van zn langzal ze leven aan iemand met alleen maar praktijk ervaring
Dus nllanders wil je meer dan nu en minder belasing ed betalen wegwezen dus
Volgens mij valt dat ook wel weer mee.
Het merendeel van de 2e, 3e, 4e generatie “nieuwe burgers” woont nog steeds in Nederland. Met of zonder werk.
En die economien in Turkije enzovoorts mogen dan wel met 4 tot 8% per jaar groeien. Maar 7% procent op een index van 1000 is bijvoorbeeld veel minder dan 2% op een index van 100.000.
Zo zit de verhouding van de NL economie ten opzichte van de economie van dat soort landen toch in elkaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?