NL WORDT KAMPIOEN!
JOECHEI!
Rogier Schreef:
——————————————————-
> Ik pleit voor een stevige emigratie-belasting!
> Vooral voor de doctorandussen, ingenieurs etc.
Als ze op kosten van de gemeenschap deze titel hebben en vervolgens heeft het land er niks aan door dat ze weg gaan dan de kosten van de studie beurs plus 500 per gestudeerde maand belasting . want dat zijn de kosten van universiteiten en docenten aldaar.
Met vriendelijke groeten
hallo
En toch is het een knappe prestatie dat Nederland met een wereld kampioenschap 2e heeft weten te worden.
Ik vind het zonde van de tijd om voetbal te kijken, maar achteraf de uitslag weten vind ik wel leuk.
Kortom ik heb er alleen interesse voor als ik er maar geen minuut kijk-tijd aan kwijt ben.
Met vriendelijke groeten Hans
Als je dit leest weet je waarom je niet oud wil worden in NL. De top bovenaan vult zijn zakken in de ouderenzorg, de mensen zelf worden “uitgekleed”
http://weblogs.nos.nl/binnenlandredactie/2010/07/17/onterechte-rekeningen/
Iedereen die kan, wegwezen en zorg dat je je oude dag niet in NL hoeft te slijten
Niels Schreef:
——————————————————-
> Als je dit leest weet je waarom je niet oud wil
> worden in NL. De top bovenaan vult zijn zakken in
> de ouderenzorg, de mensen zelf worden
> “uitgekleed”
> http://weblogs.nos.nl/binnenlandredactie/2010/07/1
> 7/onterechte-rekeningen/
>
> Iedereen die kan, wegwezen en zorg dat je je oude
> dag niet in NL hoeft te slijten
ja zakkenvullers van de hoge heren in alle sectoren komt in meer landen voor.
Ga met ze alle het malieveld op en demonstreer tegen onrecht , uiteraard demonstreren zonder te rellen want anders hebben ze nog een reden om niet te luisteren naar de mensen ook. Demonstreren mag en een burgemeester van de desbetreffende plaats mag alleen maar een vergunning voor een demonstratie weigeren als daar een gegronde reden voor is. Zo zijn bijna ook alle burgemeesters die dachten onder het mom van openbare veiligheid demonstraties van de Nederlandse Volks Unie te verbieden door de rechter ongedaan gemaakt en de rechter verklaarde dat een demonstratie verbieden in strijd is met de grondrechten van de democratie.. Dus mochten ze alsnog een demonstratie houden.
Zulke mensen moet je ook de vrijheid geven om te demonstreren en pas wanneer ze racistische leuzen roepen of met een vlag met verboden teksten en tekens n lopen dan pak je ze op, want dat is wel terecht verboden.
Ik bedoel de mensen de het zat zijn , zijn in 9 op de 10 gevallen de goed willende van Nederland en juist die moeten blijven om Nederland juist beter te maken. Loop je weg dan weet je zeker dat Nederland verloederd.
De vele die Nederland willen verlaten uit onvrede zouden juist een land meer kunnen verbeteren dan welke VN leger met hun goed bedoelde vredesmissies dan ook. Blijf hier en doe wat aan het land om het beter te maken.
Als er niemand meer naar de natuur omkijkt omdat de natuur freaks in het buitenland wonen is nederland binnen een decennium naar klote met de natuur.
Ik durf rustig te zeggen dat de natuur en milieu bescherming zowel In Nederlands als in andere landen er voor gezorgd heeft dat de aarde nog bestaat. Zonder hun was de aarde zo zwaar vervuilt dat de mens door gezondheid problemen een zeldzame soort was . opzich is dat dan het ergste niet, maar er waren ook een heleboel diersoorten die dan de dupe aren van wat de mens fout doet.
Verder staat de keuze vrijheid om wel of niet te emigreren boven de missie en liefde voor Nederland die ik heb.
Net dat ik als anti roker de eerste ben die in protest komt als roken bij de wet geheel verboden word omdat het de vrijheid beknot , want zolang niemand anders er last van heeft is het niet aan de autoriteit om zich te bemoeien met domme dingen die mensen doen. Ik haat drugs en toch ben ik voor legalastie van die rotzooi met toezicht.
Zo ben ik ook de eerste die bij een verbod op emigratie , zal vragen of Volkert een plaatsgenoot die ik 1 keer persoonlijk heb gezien en gesproken 10 jaar geleden eens een weekend proef verlof kan krijgen. ( er doen wel vaker mensen gekke dingen als ze weer proefverlof krijgen, tot grote ergernis van de mensen die wel hun leven verbeterd hebben , )
Het hebben van een vrije keuze is een belangrijk goed die behouden moet blijven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?