beste roy
bedankt. dat gaat wel lukken.
Ik heb gemerkt aan de hand van buitenlandse tripjes die nu al 2 weken gaande is. dat het buitenland dan wel binnen de EU leuk is als vakantie maar niet om te emigreren. na 2 weken treed de heimwee naar mijn eigen land naar boven. Iedereen die wel wil emigreren moet dat zelf weten .
In het deutsche gasthof kun je ook de goedkopere menu eten . en ach spaargeld zat dus een keer veel geld kwijt kan tegenwoordig. De meeste hebben vaak internet . de een wel de ander niet.
gezien de brommobiel bij tegen 80 km per uur loopt en er veel rechte wegen zijn in Duitsland zit ik nog maar 200 km van de Nederlandse grens af. Ik heb net zo het eten in het gasthof de stoel naar achteren gedaan en viel in slaap ruim 1.5 uur.
In toetaal moet ik dus bijna tegen 400 Km rijden en ga weer even pitten tot een uur of 12 en rij vannacht naar huis en ben morgen in de vroegte thuis . nachts rijden met minder verkeer gaat sneller ik kan hele afstanden ruim 75 km per uur rijden.
een brommobiel kan betert tegen opvoeren dan een brommer. Een brommobiel kan dat qua bouw best aan, maar de wet begrenst het. Maar niet s is zo omzeilbaar als de snelheid begrenzing. Van brommers en brommobielen en rijtijden kastjes in vrachtwagens. Wat een onzin dat je maar 8 uren kunt rijden op een dag. Dat hangt van de persoon af. Vast een politici bedacht uit een linkse hoek die de economie kapot wil maken. De Nederlandse vrachtwagen chauffeur die ik spraak in deutschland weken met 2 man dan kan er 16 rij uren per dag verricht worden. Dat deze chauffeur sjoemelt met de tijd klok . terwijl hij zei dat het zo omzeilbaar is daar kreeg ik nog een ontkennend of bevestigend antwoord op. Zulke dingen moet je geheim houden er zijn altijd bruinhemden die de verkeers politzei gaan bellen. Als ik voel dat ik te moe ben ga ik aan de kant en slapen. Zo streng ben ik wel.
Maar dikke wollen luchtmacht trui extra aan doen en de verwarming lager houd je langer fit.
Een brommobiel opvoeren is niet strafbaar . wel hetgeen wat je te hard rijd.
maar als er 80 gereden mag worden ziet de deutsch en Nederlandse flits automaten niet dat het een brommobiel is.
Verder heb ik vanaf vandaag een nieuwe goede regel ingevoerd.
E word in het leven Vooruit gekeken en naar de goede dingen die verricht zijn , die zijn van belang om vooruit te kijken. Gecombineerd met wat andere gouden regels en het gaat mij wel lukken als ik terug ben in Nederland .
Met vriendelijke groeten