ik wil terug naar nederland

• lerosan.kuik@.com

Mijn naam is lerosan kuik ik ben Italia ik will terug naar nederland in Italia is eer geen weerk ik ben nederlande mail lerosan.kuik@galmail.com mijn numer 039 3661404213

• Dina

wil terug naar nederland met mijn zoon van 8 jaar,zijn vader is het daar mee eens,maar wie kan mij een beetje wegwijs maken wat ik het eerst moet doen,ga een hollands paspoort aanvragen voor mijn zoon,maar ik zelf denk moet dan gaan weten naar welke gemeente ik wil gaan en mijn daar inschrijven,heb ik bv eerst een adres nodig bv bij familie ingeschreven,voor mij gaat het er om dat mijn zoon zo gauw mogelijk op een school kan worden ingeschreven,heb gelukkig veel hulp van familie maar weet even niet waar ik beginnen moet,graag tips dank jullie wel

• Denise

Kom niet naar Nederland,veel bekrompen kortzichtige en egoïstische mensen hier,NL is echt een afrader,tuurlijk is de zorg goed,we betalen niet voor niets honderden euro,'s per maand ! Dat wordt straks met uiterst rechtse Wilders en Rutte nog erger ! NL bevindt zich in drijfzand !!!

• Albert Hubel

Ik zou zeggen, Sandra, als je het zo arm had, waarom was je dan niet aan de pil of zo? Waarom een kind ter wereld brengen als je je dat helemaal niet kunt veroorloven?

5 jaar daar gezeten zonder iets te kunnen regelen qua papieren? Dan kwalificeerde je blijkbaar niet.

En dan moet iedereen je maar helpen omdat jij domme dingen doet. Blijf liever in Canada want als je terug gaat naar NL worden ze daar gemiddeld nog dommer. En ze hebben wilders al.

Ondertussen ben je waarschijnlijk terug in NL waar het grote vangnet jou opvangt.

Ja sorry hoor.

• NielsBxl

Moet ze toch zelf weten? Als ze nog de Nederlandse nationaliteit heeft mag ze gewoon beroep doen op de sociale voorzieningen. Zo is de wet. En iij betaalt er echt niet eer belasting om.

• daniel zuiderveld

ik heb een dik jaar in het buitenland gewoond

en nu ga ik terug naar nl omdat ik een nieuwe baan gevonden heb

zijn er zaken die ik vanuit hier kan regelen ( uruguay)

en zaken die ik meteen moet regelen als ik in NL ben

gr Daniel

• maria jesus vargas

Na 5 jaar in spanje wil ik graag terug naar Nederland, mijn man en mijn twee kinderen zijn in Almelo geboren en ik vlak bij Malaga in Zuid Spanje, 11 jaar jaar lang heb ik over alles en nog wat geklaagd toen ik in jullie mooie land woonde, ik heb zo een spijt dat ik terug ben gekomen, Spanje is leuker op vakantie, zelf achter te balie aan een receptie is niets aan, te veel werk, te weinig geld en geen tijd om van mijn lieve kinderen te genieten.

Ik wil gewoon terug maar al ons geld zit in ons nieuwe huis en die kun je ook niet makkelijk verkopen want de huizenmarkt

is in elkaar gestord, ik heb het gevoel dat ik uit eigen wil het paradijs heb verlaten

• mohsien

ik ben geboren in nederland 12/10/1991 toen ik 10 jaar had ik moet met ouders naar marokko gaan daar leven ik ben nu 19 jaar ik wil terug naar mij geboorland ik wil daar wonen en leven ik weet niet of ik recht heb maar ik wil terug ik kan hier niet leven ik krijg last van. niemand wil mij helpen ik heb daar wel broers en zussen maar niemand kan mij helpen

• Frankie

Sandra,

Op domme mensen als jij zitten we echt niet te wachten in NL! blijf aub daar.

En laat je ook zo snel mogelijk steriliseren. Dat sinds in het Canadese ziekenfonds voor mensen met een IQ zoals dat van jou.

• Maria Jesus Vargas

Frankie,

wat gemeen van jou om zo iets te zeggen, Sandra is vast al terug in Nederland, haar bericht is van 5 jaar geleden.

Ik hoop dat alles nu veel better met haar gaat, zij heeft net zo veel recht om in Nederland te zijn als ieder ander