Michael schreef:
>
> ja zo ken ik er nog wel een.
> Je vindt het zekers ook ok als ik hier een vermogen op bouw
> en vervolgens wegfeest en dan naar nederland m'n handje
> ophouden?
Hmm, tja, en, heb JIJ al een vermogen opgebouwd? Iemand die zo slim is om een vermogen op te bouwen, (en ik bedoel dus met zijn of haar eigen handen, en niet het geld van pappa of mama gekregen heeft), die is echt niet zo dom om dit al feestent uit te geven. Ik vind dit een slap @!#$ argument Micheal.
>
> Nee, je maakt keuzes in je leven, goede en slechte, en van
> beiden zul je de consequenties moeten aanvaarden, NIET
> afwentelen op anderen (in dit geval de belasting betalende
> NL'ers) en zeker niet zielig gaan doen met een koter want je
> weet dat koters (veel!!) geld kosten.
Nog zo eentje. Waar woon jij nu Michael? Nog in Nederland? Als dit zo is, heb je zeker wel een eigen ziektenkostenverzekering? Of nee, nog beter, je hebt helemaal geen verzekering, want je betaald alles uit je eigen zak, toch? Want je kunt de kosten die je maakt, niet op anderen afwentelen, ook niet als je een verzekering hebt, want dan nog betaal je niet het volle pond hoor. Neem maar eens aan dat je een dag in het ziekenhuis moet liggen, weet je wel wat dat kost?
Maar nee, aan je url te zien, woon jij allang niet meer in Nederland, maar in die goeie ouwe USA, toch? Nou, da's een lekker landje, goh, van mij mag je daar blijven hoor. (Zeker wel lekker verzekerd?)
>
> Dat krijg je ervan als je “emigreerd” door een buitenlander
> te trouwen, de makkelijke weg en je kan je van de realiteit
> van het echte emigreren afzijdig houden, totdat de realiteit
> je inhaalt, zoals in dit geval.
Wat weet jij ervan hoe makkelijk het is om te emigreren “door een buitenlander”? Enne, waarom zo minderwaardig? Is iemand die niet uit Nederland komt, een stukje minder waard dan jij soms? Ach, wat een zielig figuur ben jij zeg, ik heb medelijden met je.
En zoals ik al zei, rustig blijven zitten waar je zit hoor jochie, alleen aan je schrijfwerk te zien mankeerd er al het een en ander aan je.