op zoek emigranten

• Victor Janssen

Pico, of Bello…. nou weet ik het echt niet meer hoor….

Natuulijk heb je geen bemiddeling nodig en je dacht toch niet, na al die hate-mail, nog bemiddeling te kunnen krijgen ?!

Ok, grapje…. zoals ik al een keer verteld heb: ik heb met mijn gezin ook een aantal jaar in de US of A gewoond, met wisselend enthousiasme overigens. Land mooi, mensen…. uuuuh, over het algemeen redelijk arrogant, zonder reden want volgens mij hebben ze tegenover Europeanen een minderwaardigheidscomplex (en terecht…). Ik moet eerlijk zijn, ik weet niets van New York, woonde in Virginia Beach, Virginia….. dus ´in the South´.

Ik had niet verwacht dat iemand die zulke praatjes heeft als jij zich in Duitsland zou durven vertonen, maar als voorbereiding ben je al wat aan het inbinden, verstandig…

Ik wens je in ieder geval succes en ik weet dat je stiekem heel veel informatie van mijn website www.droomhuisduitsland.com haalt…. oeps, doe ik het weer….

Victor

• Victor Janssen

Nou breekt mijn Ostfreese klomp ! Is Pico Bello een meisje ?!

Had ik dat geweten had ik niet zo gemeen tegen haar gedaan… :-)

• Victor Janssen

Pico, je weet waar je zijn moet….. hoe vaak heb ik het al gezegd ?

• Victor Janssen

Ben jij een meisje ? Of is Pico een meisje ? Ik weet het niet meer… zucht..

• Victor Janssen

Ik heb geen buren…. daarom ben ik hier gaan wonen…

• Victor Janssen

Victor woont in Noordwest Duitsland.

Daar weten ze wat sociale controle is, gewoon elkaar een beetje in de gaten houden, zonder te vragen je huis in de gaten houden als je weg bent, er voor elkaar zijn als je elkaar nodig hebt. En verder ? Helemaal niets, geen verplichtingen, geen gezeur, geen gekanker… uuuh dat was het.

• Victor Janssen

Willem, bedankt voor mijn reaktie op de vraag die aan mij gesteld werd. Scheelt tijd (en tijd is geld, toch ?)

Ik zou mijn reaktie willen aanvullen:

Er is overal gezeik, ook in Duitsland. Maar als je kunt ´vluchten´ naar een gebied, net zo groot als Nederland maar met 4 miljoen inwoners, dan is het allemaal wat rustiger, wat relaxter. Ik het het trouwens over Niedersachsen…. In Nederland is het zo verschrikkelijk vol en er zijn zo verschrikkelijk veel problemen, waarvan de meeste terug te leiden zijn tot het ruimhartige toelatingsbeleid voor asielzoekers. Daar plukken we nu de wrange vruchten van en daar wilde ik niet meer bij zijn. Ik ben Nederlander, zal het altijd blijven maar kan het niet meer in Nederland zijn. Ik woon in Duitsland, zal hier altijd te gast zijn, maar ga nooooit meer terug.

Ik denk er niet meer aan, ik kom er (bijna) niet meer, het is mooi geweest en het wordt alleen nog maar erger voor het ooit beter wordt…

Hoe heeft het ooit zo ver kunnen komen…. en dan woonde ik nog in de kop van Noord-Holland voordat ik vertrok….

Victor

• Victor Janssen

Inderdaad: buitenlanders, met name buitenlanders die weigeren zich aan te passen zodat we langzamerhand gast in eigen land beginnen te worden.

De meeste mensen willen weg uit Nederland vanwege:

Chinese maffia

Antillianen

Turken (in mindere mate)

Marokkanen (in zeer sterke mate)

Russen

En dan nog al dat tuig dat van de Balkan komt…….

En zeg niet dat ik daar niets vanaf weet, ik heb 2 tours van 6 maanden in Bosnie-Herzegovina gemaakt, kort na de oorlog daar…..

Daarom willen de mensen weg: onveilig gevoel, geen normen en waarden meer, luister alleen maar hoe kinderen tegen elkaar praten.

Dit is een neerwaartste spiraal die niet meer te keren is en Nederland gaat echt volledig naar de kl…..

Victor

• rinaki.

Maar hoe zou dat toch allemaal komen.Als je ziet wat die kinderen allemaal op internet voor de dag kunnen halen,walgelijk gewoon,maar geen hond die er iets aan doet,geen regering die dat aan banden legt.Nee je mag in je eigen huis onderhand politie agent gaan spelen.Wat gooien ze niet allemaal op tv,terwijl kinderen van 8 jaar er naar zitten te kijken,geen regering die er wat aan doet.Soms vraag ik me af wat die gasten daar in den haag wel doen.Zorgen dat iedereen in de wereld vind dat wij o zo tolerant zijn.En een land zijn waar alles maar mag,en moet kunnen.Nou daar kunnen we trots op zijn.Maar goed,ze hebben de meeste stemmen,dus het grootste gros van de bevolking zal het er wel mee eens zijn dat je moet kunnen tongen als 10-11 jaar bent want dat word ook geleerd bij fox kids.Je word er niet goed van.

• Wietske

wow eindelijk iemand die schrijft zoals ik denk over de moraal hier !!!!

dacht dat het aan mij lag !!!

Tegenwoordig moet je er gewoon bij blijven zitten als je kids tv kijken

en ook al die tekenfilms

zoals beugelbekkie

enz. die over zoenen gaan

yegh

waar is die goeie ouwe tijd van disney gebleven ?