op zoek emigranten

• Victor Janssen

Als je zoekt vindt je altijd wel iets om iemand in de zeik te zetten.

Als je werkelijk kommentaar hebt op hetgeen ik zeg, probeer me dan duidelijk te maken dat ik ongelijk heb en ga de discussie niet uit de weg…..

• Victor Janssen

Inderdaad Eric, hier voel ik me thuis. Moet ik nog uitleggen waarom of ben je echt te simpel om dit, na al mijn berichten, te begrijpen ?

Vreemd is het dat een discussie (waar het ook over gaat) altijd wel een paar reakties oproept van mensen die geen idee hebben waar het over gaat….

• Victor Janssen

Uuuuuh, ik weet even niet waarop dit een reaktie is Renee.

Maar als je mijn voormalige werkgever er zonodig bij wilt halen: daar weet jij niks van en kun je niet over oordelen.

Jouw reaktie was er dus weer zo een die niets met het onderwerp te maken heeft en alleen maar laat blijken dat je niet weet waar het over gaat.

Nogmaals, als je vindt dat ik ongelijk heb, probeer me dit dan, samen met Eric Spoor, duidelijk te maken. Opmerkingen refererend aan het Duitse oorlogsverleden (Eric S.) getuigen van verschikkelijk veel domheid, zeker van iemand die na die tijd geboren is.

Ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen: om de 2 maanden het prikbord bezoeken, een willekeurig onderwerp uitzoeken en daar een paar stomme opmerkingen op loslaten. Altijd goed voor een paar reakties, toch ?

• Victor Janssen

Voor goedkope huizen had je niet zover weg hoeven te gaan….

Victor

• Victor Janssen

Inderdaad

• daan

MAIL ME MAAR, IK DOE WEL MEE. WIJ GAAN EMIGREREN

• Eric S'pore

Victor,

moet ik jou uitleggen dat wanneer je zoals jij racistisch en xenofoob tekeer gaat en iedereen over 1 kam scheert, jij eerder getypeerd moet worden als “simpel”?

Maar het feit dat ik meen dat jij je inderdaad in Deutschland thuis zult voelen is gewoon een bevestiging van mijn vermoeden. En tussen gelijkgezinden is het altijd prettig wonen, vandaar een begrijpelijke keuze jouwerzijds om in de Heimat te gaan wonen.

Viele Gruesse und toi toi toi,

Eric S'pore

• Simone Best

Hoi,

Graag! Maar hoe kan ik direct terugmailen? ik ben nog niet zo handig met dit forum..;-)

Simone

simonebest@planet.nl

• P;-)

Arbeit macht frei, Eric…kijk maar voor het aantal postings hier…misschien dat je er in duitsland wel voor betaald krijgt…of een of ander onderscheiding van de bondskanselier…

• P;-)

Doe ik! Of kom eens gezellie langs in NY, halen we dat bakkie bij Tim Hortons…of starbucks! Kan je je meteen ongans shoppen in de mall…ook fijn!

Hebben ze een mall in Australie?

Ik ben wel weg van aboriginal kunst maar daarvoor hebben ze in Utrecht ook al een museum, is toch iets dichter bij ;-)