Als je zoekt vindt je altijd wel iets om iemand in de zeik te zetten.
Als je werkelijk kommentaar hebt op hetgeen ik zeg, probeer me dan duidelijk te maken dat ik ongelijk heb en ga de discussie niet uit de weg…..
Uuuuuh, ik weet even niet waarop dit een reaktie is Renee.
Maar als je mijn voormalige werkgever er zonodig bij wilt halen: daar weet jij niks van en kun je niet over oordelen.
Jouw reaktie was er dus weer zo een die niets met het onderwerp te maken heeft en alleen maar laat blijken dat je niet weet waar het over gaat.
Nogmaals, als je vindt dat ik ongelijk heb, probeer me dit dan, samen met Eric Spoor, duidelijk te maken. Opmerkingen refererend aan het Duitse oorlogsverleden (Eric S.) getuigen van verschikkelijk veel domheid, zeker van iemand die na die tijd geboren is.
Ik denk dat ik dit ook maar eens ga doen: om de 2 maanden het prikbord bezoeken, een willekeurig onderwerp uitzoeken en daar een paar stomme opmerkingen op loslaten. Altijd goed voor een paar reakties, toch ?
Victor,
moet ik jou uitleggen dat wanneer je zoals jij racistisch en xenofoob tekeer gaat en iedereen over 1 kam scheert, jij eerder getypeerd moet worden als “simpel”?
Maar het feit dat ik meen dat jij je inderdaad in Deutschland thuis zult voelen is gewoon een bevestiging van mijn vermoeden. En tussen gelijkgezinden is het altijd prettig wonen, vandaar een begrijpelijke keuze jouwerzijds om in de Heimat te gaan wonen.
Viele Gruesse und toi toi toi,
Eric S'pore
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?