eenvoudige emigratie

  • Loek

    Als je niet beter wist zou je denken hier met een trol te maken hebben. Pico Bello weet hier in de groep precies hoe ze iedereen op de kast moet krijgen. Of ze dat express doet weet ik niet, maar het heeft wel effect. Mogelijk dat ze dat probleem ook heeft daar in Rochester, want uit haar verhalen begrijp ik dat ze ook weleens onmin heeft met haar buren. Misschien is dat een probleem dat haar is gevolgd vanuit Amersfoort?

    Ik zou zeggen trek je er niet teveel van aan. Als je je over de mening van anderen zo opwindt krijg je hartklachten. Lees de berichten die je interesseren, en laat de rest links liggen.

    Loek

  • Pico Bello

    Victor, jij wel dan?

    Behalve duitsland (of all places) promoten heb je echt geen zak te doen, en terecht, want geen zinnig mens wil daar een huis hebben, dus je moet toch wat…

    Het hele prikbord staat vol met jouw onzin, en dan op MIJ gaan afgeven? Get a life.

    Word duitser voor mij part, maar jouw bijdragen hebben werkelijk niks met emigratie te maken, hooguit met grootheidswaanzin.

  • Pico Bello

    Naar duitsland gaan is geen emigreren maar verhuizen…maargoed niet iedereen snapt dat.

  • Jetje

    Mensen laat die Pico Bello toch. Hij wil overal tegenaan schoppen. Ook ik ben al eens met hem in discussie gegaan en eigenlijk had ik daar al heel snel spijt van, want er komt echt niks zinnigs voort uit een discussie met hem. Alleen maar schoppen en negativiteit (trouwens doe ‘tie ook op andere prikpagina’s), dus ik zou zeggen: laten kletsen en niet meer op reageren.

  • Pico Bello

    De wereld volgens jetje…go for it, meid. (en vergeet vooral niet je eigen reactie nog 'ns terug te lezen!)

    Verder nog iets???

  • Jetje

    Ben me heel bewust van wat ik schrijf, maar één ding, zoals jij ALTIJD iemand onderuit wilt halen of schopt tegen iemands reactie, is echt niet normaal. Waarom iemand jou nog verwijtend mailt waarom je niet bij hen bent geweest tijdens je laatste verblijf in NL (heb dat dus ook gelezen) is mij een groot raadsel. Als je met al je contacten zo omgaat als hier …………..

  • Pico Bello

    Jij vind het misschien normaal om zo een mail te krijgen, nadat je zo veel moeite hebt gedaan, ik vind het typische hollandse kortzichtigheid.Men vraagt zich niet eens af hoe en waarom, alleen maar kinderachtig verongelijkt lopen zijn…

    Als diezelfde persoon nou zelf eens van NL naar de VS zou vliegen en weer terug…maar nee, dat is dan ineens te duur enz.

    Ik meld alleen maar dat zoiets overkomt als een koude douche, maar kijk, dat niet iedereen dat begrijpt…alla.

    Ik schop niet overal tegenaan, dat is jou perceptie.Nou goed dan, duitsland is leuk, en je moet onmiddelijk een droomhuis van Victor kopen…zo goed?????/

    Nee zeker,

  • pseudo

    Misschien een optie om het wat genuanceerder te brengen ?????

  • pippi langkous

    één ding is zeker Pico bello,………

    jij zal totaal geen last hebben van aanpassings moeilijkheden daar in de USA!!

    Het ga je goed!

  • paul

    St Helena, daar staan ze om mensen te springen.