eenvoudige emigratie

  • Pico Bello

    Rene zal waarschijnlijk aussie contactlensies hebben want ik woon toch echt in NY en niet in NL hoor…Ach, ach, ach, wat een gesukkel allemaal.

  • rene koops

    Mmmm ik lees toch duidelijk dat je in Kleve boodschappen bent wezen doen even kiken op de kaart …… Nope geen Kleve in de USA wel in duitsland .

    Dus NY ligt net over de grens in Belgie?? Vorig jaar ben je geloof ik nog in Beieren geweest als ik me goed herrinner dat ik dat gelezen heb.En jou zou in de States wonen?? Ik vraag me eigenlijk af waarom ik het niet geloof misschien om de bovenstaande redenen of heeft het van zich afbijtende zieligheidssydroom last van heimwee?? Zo ja dan heb ik medelijden met je

    rene

    Maar voor de rest heb ik geen hekel aan je hoor :-)))

  • Hans

    Pico woont wel degelijk in de VS, als je naar zijn adres had gekeken had je dit ook kunnen zien. De oudgedienden op dit forum of het Amerika forum kennen Pico wel en hebben regelmatig zijn ontboezemingen over de buurt, zijn oude vrienden en familie in NL , zijn buurvrouw etc. gelezen.

  • Victor Janssen

    Er is er hier maar een arrogant en je schaamt je er niet eens voor dat aan iedereen te laten weten….

    Je woont dus in de USA en het lijkt erop of je net zo´n patser bent geworden als je nieuwe landgenoten. Ook ben je bezig je net zo ´populair´ te maken.

    En voordat je zegt: wat weet jij daar nou van Victor… ik heb er ook gewoond en ondanks dat het een prachtig land is om te wonen zit er bij heel veel mensen een steekje los als het gaat om verder denken dan je neus lang is.

    Ik twijfel er niet aan dat je je er thuis voelt !

    Mit freundliche Grüsse,

    Victor

  • Victor Janssen

    Insinuaties ??!! Kijk Pikko Bello, iedereen met een beetje mensenkennis ziet aan jouw manier van schrijven dat ze te doen hebben met een maniak of iemand die rijp is voor Saskia Zimmerman….

    Wat doe je in godsnaam op dit forum ? Ik heb je berichtjes eens teruggelezen en niet kunnen ontdekken dat er een bijzat die getuigde van enige vorm van fatsoen. Ik weet zeker dat er in de USA genoeg duistere chatboxen te vinden zijn om je frustraties op bot te vieren maar laat ons in godsnaam met rust.

    Je hebt niets toe te voegen aan dit forum, of aan iets anders, wat mij betreft.

  • Victor Janssen

    Je bent daar toch niet trots op hè. Vergeet niet zo nu en dan naar de lucht te kijken als je vliegtuig hoort…..

  • rene koops

    Ok Hans je hebt gelijk als ik naar zijn adres had gekeken had ik kunnen zien dat hij in Amerika woonde, sorry voor dat.Maar ik heb voor jou 1 vraagje vriend: wanneer is er sprake van oudgedienden als je hier langer bent geweest dan een jaar?? of ook al na anderhalf jaar(misschien iets korter) want om eerlijk te zijn ik ben hier ook een oudgediende maar denk je dat ik elk komentaar ga lezen?? dus niet.

    Ik lees alleen wat mij interreseerd en vandaar dat ik uitkwam bij dit onderwerp.

    Verder wil ik je erop wijzen dat ik in Australie woon en niet in Amerika dus de amerika forum heeft niet zo mijn interesse, de australische des te meer dus daar kun je me ook op vinden.

    Maar voor de rest ik blijf erbij pico is gefustreerd en kan beter op de amerika forum gaan want de amerikanen denken over het algemeen LET WEL: over algemeen dat everything is great in America.

    groetjes Rene

  • Hans

    Op de eerste plaats, ik ben je vriend niet.

    En wat betreft oudgedienden,het was alleen maar bedoeld om aan te geven dat Pico al langer meedraait. Sorry dat ik tegen een zere ziel heb geschopt, zijn ze daar beneden allemaal zo snel op hun teentjes getrapt?

  • rene koops

    ik zeg maar 2 dingen en dan stop ik ermee:

    1 heb jij dan vrienden??

    2 wie begon met reageren op mijn artikel en wie verwijt de pot dat hij zwart ziet??? juist jij

    de vriendelijke groeten vanuit het gezellige Australie:-))

    rene

  • Hans

    ik zeg maar 2 dingen en dan stop ik ermee:

    1 heb jij dan vrienden??

    ZIELIGE OPMERKING. , HANS

    2 wie begon met reageren op mijn artikel en wie verwijt de pot dat hij zwart ziet??? juist jij

    ZO'N OPHEF ALLEEN OMDAT IK SCHREEF DAT JE HAD KUNNEN ZIEN DAT PICO IN AMERIKA WOONT???? HANS

    de vriendelijke groeten vanuit het gezellige Australie)

    rene