Welk land voel je je thuis?

• Expat

Dat heet zoiets als een eigen mening.Sorry dat ik op je lange tenen sta, meisje.

• Expat

Net wat je zegt, Marjorie…je eigen inzendingen begonnen terug te lezen???

I rest my case…

• Daisy

Met zo'n ongenuanceerde mening sta je echt niet op mijn tenen. Het interesseert me ook totaal niet wat jij ervan vindt dat ik naar Spanje ga.

• anne

Is het niet veel leuker om een inhoudelijke discussie te voeren ipv mensen te bestempelen en persoonlijk aan te vallen?

De discussies hier vind ik vaak niet overlopen van respect voor elkaars mening en draagt m.i. niet bij aan het doel van dit prikbord.

• Peter

waar slaat dit nu weer op Marjorie?????

leg effe uit aub.

Peter.

ps: Ik zou ook nooit voet aan wal zetten in Afrika;-)

• Peter

nee Duitsland lijkt me inderdaad niks.

Zelf heb ik plannen om naar Thailand te emigreren…maar ook dat is niet geheel zonder gevaren en obstakels.

Momenteel ben ik dus nog in Nederland……maar wil wel weg hier.

ben al eens 2 keer 6 maanden in Thailand geweest en beviel me reuze goed:-)

groetjes

Peter

• Peter

laten ze eerst maar eens wat vrachtschepen condooms sturen naar Afrika eer ze wat anders gaan doen daarzo;-)

die gasten hebben zichzelf nog nooit kunnen besturen……toen de blanken weg waren werd het een grote puinhoop…zie Zimbabwe…Zuid-Afrika…etc…etc…etc….

LOL

Peter

• sacha

Geertje:

Wauw, wat een lef om zo daar te wonen. Ik zou het niet durven, maar je maakt het leven wel mee hoe het ook anders kan zijn. Als je dan weer meemaakt hoe de mentaliteit in het Westen is, dan voel je je idd nergens meer thuis, want daar wil je dan niet meer bijhoren. Dat heb ik nu al, terwijl we nog in Europa zitten. Komt ook weer bij: die achterblijvers die het prikbord vervuilen, dat is dus precies DIE mentaliteit waar ik me zo aan stoorde, waar ik hier geen last van heb. Eén druk op de knop, en het is weg, lekker rustig.

• Marjorie

Auteur: Peter (—.adsl2.versatel.nl)

Datum: 15-05-2008 19:17

die gasten hebben zichzelf nog nooit kunnen besturen……toen de blanken weg waren werd het een grote puinhoop…zie Zimbabwe…Zuid-Afrika…etc…etc…etc….

Zijn de blanken weg dan uit zuid afrika ?

• Marjorie

Auteur: Expat (—.direct-adsl.nl)

Datum: 15-05-2008 11:23

Dat heet zoiets als een eigen mening.Sorry dat ik op je lange tenen sta, meisje.

Wie zegt dat jij recht hebt op een eigen mening ?

Wie vraagt er om jouw mening ?

Je goudvis ?