Welk land voel je je thuis?

• Hans

dat ligt eraan WAAR je zit in Spanje…als je idd in Lloret blijft hangen…ja dan wel. (mot er niet aan denken!) ga je vb. 100 km ten zuiden van madrid in een dorp/kleine stad wonen …kom je 100% zeker weten geen Nederladners/Belgen tegen;-)

Tevens vond ikd e opmerking van iemand hier op het prikboard dat spanje bijna hetzelfde is als Italie (behalve dan de taal) toch echt wel de plank ver mis slaan.

Hans

• Hans

EEn kennis van mij was vorig jaar op vakantie geweest in Noorwegen en vertelde mij ook al dat (bijna) alles gigo duur was daarzo:-(

Mooi land….maar daar was ook alles mee gezegd.

verder lijkt me Noorwegen 3 keer niks…te koud…te saai…en vooral TE donker:-( en ja…TE duur dus ook.

vandaar dat die Noren ook altijd zo slecht gehumeurd zijn.

Ik zou er niet eens gratis willen wonen.

Hans

• Hans

Afrika/?? vreselijk…..Ik zou er niet eens gratis op vakantie willen!!!!!!! Laatstaan daarheen emigeren.

Om nog maar te zwijgen van idd al die enge Islam staten…..helpppppp

je bent er mi als blanke (niet Islamiet) je leven niet zeker.

Zuid-Afrika is weleen machtig mooi land…maar tegelijk ook enorm veel geweld…en dat schrikt enorm af.

Dat is dan ook meteen het enige afrikaanse land dat ik enigzins intressant vind…..de rest kan me gestolen worden.

Hans

• Hans

Nou als ik moest kiezen Tussen ierland en Spanje wist ik het wel…..;-)

mucho suerte en España!!

Hans

• Daisy

Dank je :-) Jij ook, als je nog eens de stap naar Italië gaat zetten.

• Daisy

Dank je, en die keus is voor mij inderdaad niet moeilijk :) Ben overigens wel blij met mijn ervaringen in Ierland want daardoor kan ik me beter (geestelijk) voorbereiden op mijn vertrek naar Spanje. Ik ken mezelf iets beter nu…

• anne

Hans, je zegt het volgende over Spanje:

dat ligt eraan WAAR je zit in Spanje…als je idd in Lloret blijft hangen…ja dan wel. (mot er niet aan denken!) ga je vb. 100 km ten zuiden van madrid in een dorp/kleine stad wonen …kom je 100% zeker weten geen Nederladners/Belgen tegen.

Afrika is een stukje groter en ook voor dit continent geldt: dat ligt eraan WAAR je zit.

Vrienden van me zitten al jaren in Afrika. Eerst in Gambia, nu in Ghana en hebben nooit te maken gehad met geweld jegens blanken en ‘enge’ Islamitische staten. Is in NL ook de tendens: Alles wat maar iets met de Islam te maken heeft eng vinden. Maar goed, jouw mening, maar ik denk dat het de waarheid niet echt recht doet.

• Marjorie

Ja precies Anne,geheel mee eens.Juist die kortzichtige gedachtengangen zijn vaak reden om heel Nederland te ontvluchten.Dat bekrompen hypocriete kortzichtige gedoe,bah.

• Marjorie

Auteur: Hans (—.dip0.t-ipconnect.de)

Datum: 14-05-2008 15:29

Afrika/?? vreselijk…..Ik zou er niet eens gratis op vakantie willen!!!!!!! Laatstaan daarheen emigeren.

Om nog maar te zwijgen van idd al die enge Islam staten…..helpppppp

je bent er mi als blanke (niet Islamiet) je leven niet zeker.

Zuid-Afrika is weleen machtig mooi land…maar tegelijk ook enorm veel geweld…en dat schrikt enorm af.

Dat is dan ook meteen het enige afrikaanse land dat ik enigzins intressant vind…..de rest kan me gestolen worden.

Hans

Nu begrijpen wij ook waarom je in duitschland bent gaan wonen.

• Expat

Ja hoor meid, je hebt gelijk.

Jij ook weer blij.Bedankt voor je hartelijke commentaar.En denk erom, je kin zover mogenlijk naar beneden laten hangen hoor…zuurbekkie.Blij dat ik niet als jij ben.