No problem:-)
nou dat is dan weer iets wat hier absoluut niet kan.
Je gaat hier altijd als stelletje ergens naartoe…..geen zin hebben en je partner alleen laten gaan nee dat wordt als heel vreemd ervaren.
Soms zie ik ook stelletjes, en zij is dan bijvoorbeeld heel moe en hij wil nog naar die en naar die en naar die, en dan denk ik waarom gaat zij gewoon niet lekker naar huis, maar ja dat is niet zo netjes…………
een reunie van mijn man met zijn ex-collega's, ik heb zoiets ga lekker alleen maar nee dat kan hier niet.
hihi zo zie je maar cultuurverschillen…….hier is familie mega belangrijk (het italiaanse bloef) dus minstens in het weekend of vaker indien je dichtbij woont, zit je bij elkaar…..en niet gaan zit er niet in. Vele nederlanders die in Argentinie komen wonen met argentijnse partner moeten erg wennen aan dit nieuwe ritme:-)
Patries
Dat is hier ook zo dus wat dat betreft is er geen verschil, hoewel: ik ben Nederlandse (oke, wel een halfbloed maar toch) en dus vind ik dat ze dat moeten respecteren. Ze vragen dan wel de volgende keer waarom ik er niet bij was.
Tja, ik kan moeilijk zeggen dat ik het gewauwel over de prijzen van groenten en fruit mij geen ene bal kan schelen of dat ik me te pletter verveel bij hen (deels vanwege de communicatie, deels omdat ik zo ontiegelijk lang bij hen plak als wij daar eenmaal zitten). Hubbie heeft er geen last van wat die babbelt de hele dag wel door.
Het is hier nl de gewoonte om naar het huis van de familie te gaan, in dit geval van (schoon)vader waar iedereen bij elkaar komt.
Als zij mij echt missen dan kunnen ze ook bij mij langs komen, maar dat gebeurt niet zo snel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?