Waar wil jij het liefste naar toe ? ( 55 + reacties >> )

• Sophia

Waar wil je dan wel naar toe Mike? Dit is een forum over emigreren en de vraag was “Waar wil je het liefst naar toe?”

Of ben je hier alleen maar om de zaak lekker te jennen?

• Marco

Volgens mij weet iedereen wel dat er gewerkt moet worden, overal moet je eten, je huur betalen of wat je ook mag hebben in je leven.

Maar hoe vervelend kan het zijn dat je na je werk dan gaat skieen of in ons geval heerlijk op het strand gaat liggen, want geloof me die Caribische Zee verveelt geen moment. Alleen zo lastig als je elke keer dat zand uit je zwembroek weer mee naar huis neemt en je badkamer weer vol met zand ligt……….;-)

• Beloega

Auteur: esther (—.scarlet.an)

Datum: 18-09-2007 04:43

Heerlijke lange zomeravonden, prachtige natuur, heel veel dingen om te doen (musea, pretparken, zwembaden, mooie steden bekijken), er is alles te koop voor een redelijke prijs, gratis en goed onderwijs en last but not least heel erg open mensen die altijd eerlijk tegen je zijn.

OK,hier heb ik toch een probleempje mee,ik snap hier werkelijk niks van.

Lange zomeravonden ? bedoel je die 6 zomeravonden waarin het meer dan 25 graden savonds is ?

Prachtige natuur ? U heeft waarschijnlijk in Gelderland of de Veluwe gewoond,ja daar is het prachtig,de randstad is een hel.

Bedoel je die musea,pretparken en zwembaden met entreeprijzen van 3,90 tot en met 26 euro per persoon ?

De laatste vat ik al helemaal niet,“”mensen die altijd eerlijk en open tegen je zijn“”,het kan natuurlijk dat je hier goede ervaringen mee hebt,ik ken en heb ook heel erg veel mensen gekend,mijn mening is toch iets anders,die is namelijk dat de doorsnee Hollander alleen maar met zichzelf bezig is,lachen in je gezicht,maar een dolksteek toebrengen als je weer weg bent,ik zeg de doorsnee Hollander,dus zeker niet iedereen,het gaat er hier schijnheilig aan toe,de Nedrlander zegt juist helemaal niet meer zo vaak hoe het zit.

• hans

tsja en al die hurricans tussen juni en oktober gaan ook niet vervelen;-)

zeker niet als je huis door de malle molen gehaald word…..!

verder zal zo vlak bij het strand al je apparaatuur snel gaan roesten…PC,TV,auto,stereo…noem maar op…

ach alles is zo relatief. het wisselen der seizoenen heeft ook wel wat…en dat zul je daar nooit zien.

hans

• Sophia

Wat is mooi aan IJsland Hans? Ik ben er nog nooit geweest, en ik heb dus geen idee wat daar aantrekkelijk aan zou kunnen zijn. Naar mijn idee is het rustig, leeg, prachtige natuur en vaak wit (zeker op de kaart, lol), klopt dat? Hoe zijn de mensen daar?

• Joke.

Je zal er in ieder geval aan moeten wennen dat alles uit de kraan naar rotte eieren ruikt…………….en smaakt.

• Mike

ja man al die @!#$ hurricanes…jezus…..lekker zeg de carribic…

ken je beter in Mongolie zitten. of in Noord-Korea.

Mike.

• Niels

Mongolie is niet zo slecht! Land functioneert redelijk goed, democratisch ingestelde overheid, zo heb ik begrepen

• Beloega

Auteur: Mike (—.adsl-surfen.hetnet.nl)

Datum: 20-09-2007 21:29

ja man al die @!#$ hurricanes…jezus…..lekker zeg de carribic…

ken je beter in Mongolie zitten. of in Noord-Korea.

Mike.

Wat houdt je tegen ? :D

• Joke.

Gauteng.

Mijn moeder heeft er ook gewoond, aan de noordzijde….wildebeesweg/straat als ik het goed onthouden heb.

Op zich wel mooi.