Emigreren naar Colombia

  • Rob Breeman

    Beste Peter,

    Zou graag wat meer info van je ontvangen.

    Wij (ik nederlander, mij vrouw colombiaanse en onze 2 kinderen) woonachtig in Curacao.

    Op dit moment overwegen wij om met ons gezin in Colombia te gaan wonen en wellicht is jullie zaak een idee.

    Heb je tips op welke sites ik kan kijken wat woningen betreft.

    Verneem gaarne.

    Met een vriendelijke groet.

    Rob Breeman

  • Nico

    Wat een onzin verhalen allemaal, ik ben er nu 4 keer geweest nog enkel probleem gehad.

    Wat betreft die para militairen die er rond lopen ik denk zelf die lopen er voor de veiligheid want

    ik heb er nog nooit last van gehad en ik ben ze echt tegenkomen.

    Ik heb intussen een boerderij gekocht met wat land en uiteraard met vee. Ik denk zelf

    hoe ga je er mee om ben je bang of niet.

    Colombia is een prachtig en gastvrij land je bent bij iedereen welkom.

    Viva Colombia.

  • Nico

    Beste Omega,

    Ik weet niet van welk deel van de aarde jij komt maar wat jij uitkraait is compleet onzin

    ik ben er nu 4 keer geweest en intussen woon ik er, wat jij allemaal in je bericht schrijft als jij het zo ervaart

    prima maar ik daar totaal een andere mening over.

    Nico

  • saskia

    Ik zou graag willen weten of de regels voor een werkvisum aanvragen zijn veranderd in 2013?

    - klein bedrijfje opzetten

    - fundacion opzetten

    Visums worden geweigerd maar geen uitleg wordt er gegeven bij het Consulaat.

    Is er een Nederlander actief bezig in Cartagena? Ik hoor het graag!!

    Saskia

    saskiabarcelona@hotmail.com

  • carlos

    als je bereid bent je tot het uiterste te geven met de hoogste stakes in dit pokerspel kun je het proberen te riskeren.

    meer dan 30 jaar ervaring. je moet de plaatselijke verhoudingen heel goed kennen anders is dit een gevaarlijk land.

    80% doodgoeie vriendelijke mensen en 20% die het verzieken. Heel wat die elkaar het licht niet in de ogen gunnen

    het zal nog decennia duren voordat dit toeristenrijp word. Nu is toegang zeer berperkt en ellende verstopt.

    meer dan 1 miljoen desplazados (vluchtelingen). En je weet int dit land nooit wie wie is.

    Goed voor naieve backpackers die armlastig zijn. Maar geef toe, machtig mooi land…………………..

  • Casper

    Beste,

    Is uw aanbod nog geldig?

    Groet. Casper