beste Patries,
Nou zeg…wat een overtrokken (en overspannen?) reactie geef jij zeg. Volgens mij ben je hard toe aan vakantie of aan een paar weekjes rustoord…Waarom ga je niet eens een week of 2 naar Punta del este….zou je goed doen!! OO nee…sorry ik vergeet….je wil niet al teveel geld uitgeven…..LOL
Waar was ik dan “grof”in mijn posting?? Kun je dat misschien aangeven?? Kreeg niet de indruk dat ik “grof ”was…maar gewoon helder uiteen zette hoe ik erover dacht en met feiten aan kwam die ik zelf ervaren heb tijdens mijn verblijven in Panama.
Tsja….het is een waarheid als een koe….de waarheid komt soms hard aan bij sommige mensen.
Je IP adres natrekken?…maar Patries toch…..het staat gewoon naast je naam bovenaan je posting!!!!!!!!!Net zoals alle andere posters hier op dit forum. Bij dat van mij kun je zien dat ik in Duitsland woon….en dat is ook zo.
Patricia (—.201-253-246.telecom.net.ar)
Ik trek niks na….kom nou…ben geen privee detective!
Verder hebben we de discussie “argentinie is goedkoop”al eens gehad….en sommigen waren het samen met mij eens dat dat land NIET echt goedkoop is. verder vind ik het VERRE van veilig…maar da;'s weer een ander verhaal. BA is hard op weg om de koppositie van RIO over te nemen vwb criminaliteit….;-)
Ik weet dat veel (startende) emigranten de neiging hebben om van een land alleen maar de goeie kanten te zien……echter sluit ik mijn ogen NIET voor de negatieve kanten. Die ook zeker aanwezig zijn in panama,de DR en ook in jouw land Argentina.
Verder zou ik zeggen dat het van enorme kinderachtigheid getuigd om je hier niet meer te laten zien. Als je een mening hebt mag je die best verkondigen. We leven tenslotte in een democratie.
Het is net zoals een klein kind dat een ijsje niet krijgt van zijn moeder en begint te zeuren en te huilen en te stampvoeten.
ZO ben jij nl ook…..net zolang drammen totdat je je zin krijgt.
IK HEB NIEUWS VOOR JE PATRIES…………wake up and smell the coffee!!!!!!!!!!
of “if you can't stand the heath…get out of the kitchen”…!!
Zo nu eerst mijn bratwursten gaan omdraaien alvorens die gaan aanbakken.
suerte
Hans.