stuur mij je schoonouders ff door!!!ik wil dolgraag weg ,ben een moeder met 2 kinderen, en zoek een baan in het buitenland. bij deze ,wie weet er wat?
Zo,…..jij bent zeker een pessimist
Dan heb je wel de juiste werkplek gevonden zeg ;-) Kijk je ook naar alle verworvenheden in dit land?
Natuurlijk zijn er dingen misgegaan vanaf…den uyl, bijvoorbeeld het vertrek van 100.000 den met een goede opleiding/ontwikkeling, en het komen van laagopgeleiden, onder-ontwikkelden zonder veel kansen..
maar er staat nog steeds veel tegenover ;-)
Wat dacht je van Pat Buchanan, Stefan…say no more…
Overigens ben ik het met je eens, van zoiets als schoonfamillie kun je van alles verwachten.
Mijn ervaring is als je doet wat anderen van je vragen, je er zelden echt zelf gelukkiger van word.Kijk maar naar ons, we hebben jarenlang gedraaft en gerend voor de schoonfamillie, voor elk ding sprongen we in de houding.Dan valt er wat voor, wat door die oudjes tot ongekende proporties word opgeblazen, ze willen hun zoon niet meer kennen, laat staan de kleinkinderen.Dan denk ik, sorry hoor, je kunt het ze toch nooit 100% naar de zin maken.Dus aan jou de keus.
Sterkte.
Pat je hebt groot gelijk.
Ik vermaak me kostelijk om deze post en de reakties.
De wijze waarop Stefan zijn vraag stelde….
lijkt het wel of hij zelf 16 is.
Joke slaat de spijker op de kop.
Stefan good luck met het vinden van de juiste beslissing.
Wellicht dat de barman op de hoek nog van advies kan dienen.
Of de school juf ofzo….
Ga zo door met dit soort persoonlijke-mijn geheim-kwesties
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?