Moeten wij weg??

• stefan

Hi Pat ( man of vrouw)

Zal ik het je nog sterker vertellen. Ons huis staat al te koop en als het goed is vertrekken over 6 maanden al naar Finland alwaar ik een hotel met camping heb gekocht.

Man, man wat een betweters heb je toch op deze wereld. Of je niets anders te doen hebt om de hele dag achter de pC te zitten en citaten van mensen aan te halen en/of op fouten te attenderen.

Als je niet oppast krijg je nog hoge bloeddruk en een hartaanval.

Wordt prive detectieve of zoiets.

• Cerise

Inderdaad hoor,echt zinloos.maar goed………………..

• Pat

Het enige, beste Stefan, wat je nu zelf aantoont, is dat je hier inderdaad een leugen hebt opgehangen en de mensen op dit forum een rad voor de ogen hebt gedraaid. Je was er enkel op uit om een controverse te creëren. Ik vind het jammer dat je dit forum en de tijd en moeite van enkele forumbezoekers, die steeds correct en eerlijk antwoorden op de vragen die gesteld worden, dan ook op een schandalige en kinderachtige manier misbruikt. Door de schuld van mensen zoals jij wordt er gewoon argwanend gereageerd, ook naar de mensen toe die serieuze vragen stellen.

En dan zeg jij dat ik een betweter ben… maar je geeft langs de andere kant toe dat ik gelijk heb!!! Toch sneu voor je dat je zo snel door de knieën gaat met je domme, leugenachtige verhaal.

Pat

• Pat

Waar sta je nu Cerise met je commentaar nu blijkt dat Stefan gewoon een leugenaar is. Wie laat wie hier niet in zijn waarde. Ga jij maar eens een keer naar www.ikverveelmij.com

Pat

• Cerise

Nee,je moet nu toegeven aan uw fouten,Pat,wees eens eerlijk.

• Pat

zalig de armen van geest…

• Cerise....

Nee,geen spreuken,maar to the point komen en eerlijk zijn.Maar goed,dit was het laatste.

• aukje

Vanaf het begin snap ik al niks van deze vraag “moeten wij weg?”

Nu, 30 reacties later, ben ik helemaal het spoor bijster.

Moeten wij weg? Niets moet, het mag. (toch?)

• Dot

Stefan, GA! En probeer je spelletje ‘operation Mindf*ck’ daar ook lekker uit. De groetjes aan je schoonmoeder en laat je niet opvreten door de muggen.

• Han

Op maandag stellen dat je eigenlijk niet weg wilt en op donderdag al een camping gekocht. Voortvarend zeg.