Wilders heeft flink gewonnen! Wie overweegt dit PVV-land te ontvluchten?

• Thorwald @ The Balboa Inn

Nou, ik denk niet dat jullie ooit langere tijd in een 3e wereld land hebben geleefd.

Daar zijn de wegmanieren helemaal hopeloos, rijdt 3/4 onverzekerd rond, vallen er 5-10x zoveel verkeersdoden per 1000 weggebruikers en als je een minimale botsing hebt kun je uren op de politie wachten. De politie rijdt daar overigens ook door rood en snijdt je af en toe de weg af.

Oh ja, maar de wegenbelasting is een stuk minder dus ja, we hebben niet te klagen. Tenzij natuurlijk je kostwinner door zo'n onverzekerde (dronken) klootzak wordt dood gereden. Dan ben je dus echt de lul.

Ik klaag er ook niet echt over. Ik heb me leren aanpassen. En ik moet zeggen, we hebben hier geen flitspalen dus dat is erg fijn. Maar wederom, ik heb geluk gehad.

• NL liefhebber hans

Thorwald @ The Balboa Inn Schreef:

——————————————————-

> Nou, ik denk niet dat jullie ooit langere tijd in

> een 3e wereld land hebben geleefd.

>

> Daar zijn de wegmanieren helemaal hopeloos, rijdt

> 3/4 onverzekerd rond, vallen er 5-10x zoveel

> verkeersdoden per 1000 weggebruikers en als je een

> minimale botsing hebt kun je uren op de politie

> wachten. De politie rijdt daar overigens ook door

> rood en snijdt je af en toe de weg af.

>

> Oh ja, maar de wegenbelasting is een stuk minder

> dus ja, we hebben niet te klagen. Tenzij

> natuurlijk je kostwinner door zo'n onverzekerde

> (dronken) klootzak wordt dood gereden. Dan ben je

> dus echt de lul.

>

> Ik klaag er ook niet echt over. Ik heb me leren

> aanpassen. En ik moet zeggen, we hebben hier geen

> flitspalen dus dat is erg fijn. Maar wederom, ik

> heb geluk gehad.

Ik denk dat het goed is dat dit soort berichten ook eens verschijnen want in een ander land wonen is echt niet alles.

En als je een halvedag kwijt bent om op de politie te wachten.

Hier in NL zijn ze er snel bij bij een aanrijding. Ik ben zowel een keer schuldige als een keer slachtoffer van een aanrijding geweest en de politie is altijd vriendelijk. Het hangt ook af hoe de aard van de ongeluk gebeurt is en standaar moet er bij een ongeluk in NL geblazen worden ook al ben je niet schuldig. beide moeten blazen. En volkomen terecht.

Hoewel ik de natuur en zo in veel landen vast mooier is dan hier. Ja ook ik heb wel eens in het verre verleden stiekum met de gedachtes gelopen om in estland iets te kopen . daar had je toen voor 10.000 gulden dat is 4500 euro een huis met teveel grond er om heen en dan midden in de stilte en veel natuur en veel vogels in de trektijd die van noordrusland onderweg zijn naar NL , maar Nederland overwinteren de meeste noord europese vogels omdat het daar te koud is.

Ook moest ik dan zowel EST als taal; leren als russis als taal, maar nu word er in esland weinig russis gesproken want de EStlanders zien de russen als vroegere bezetters en in ESTland is de bevolking de grooptste communisten haters van de wereld. Dus estland is behoorlijk anti rusland geworden. Ik ken iemand die er nu woont. wel wil ik er eens heen voor een vakantie./ In Estland is de communistischje partij verbode wegens schending van de beschaaving. goedezaak.

De hamner enb sikkel is in Estland verbode en nog strafbaarder dan hier met de hakenkruis op je arm. Beide symbolen is een uiting van onbeschaafde politiek en beide dienen verbode te blijven en als het zo door gaat het symbool van de islam ook.

Maar ik wil mij juist inzetten wat hier aan natuur is is in NL te behouden en daarom die ik monitoring onderzoek om fauna soorten in de gaten te houden . Nederland heeft nog al wat rode lijst soorten die schaars zijn in andere landen en daarom ben ik met een bepaalde missie voor het Land in Nederland woonachtig. Nederland is de libellenrijkste land van europa.

Ik blijf ieder ze keuze vrijheid om wel of niet te gaan emigreren respecteren. Ik sta voor de volle 100% achter de grondwet waarin wij de vrijheid hebben de staatgrenzen over stappen hetzei voor enkele uren hetzei voor altijd.

met vriendelijke groeten

• Nick

Estlanders ??? De meeste oosteuropeanen zitten vol met hekel aan alles wat geen Oostblok is ! Dat zie je ook veel terug aan Tsjechen en Slovenen e.d landen.Die zitten op de Oostenrijkse lijn zeg maar, enge mensen …….

• axel

Moet je eens naar Thailand gaan daar heb je als voetganger helemaal niks te vertellen, trouwens verder ook niet, alle buitenlanders zijn daar 2de rangs burgers voor de wet.B)

• Nick

Elk land heeft zijn nukken, geef mij Zuid Amerika Noord Amerika en het Caribisch gebied maar…..daar zijn de meeste mensen over het algemeen gewoon vriendelijk, ongeacht je huidskleur of afkomst.

Europa is gestresst, Oost europa zit vol met racisme,en in Azie roken ze zich dood en moeten 16 uur per dag werken.

• Erik

Nick Schreef:

——————————————————-

> Elk land heeft zijn nukken, geef mij Zuid Amerika

> Noord Amerika en het Caribisch gebied

> maar…..daar zijn de meeste mensen over het

> algemeen gewoon vriendelijk, ongeacht je

> huidskleur of afkomst.

> Europa is gestresst, Oost europa zit vol met

> racisme,en in Azie roken ze zich dood en moeten 16

> uur per dag werken.

Nick je had mijn broer kunnen wezen.

Ik geef je voor 100% gelijk.

Het is gewoon zoals jij omschrijft.

• Breed

Mee eens.

• .

. MVG

• Boris

Twiet twiet.

• Kat met Jan

Om er echt serieus op te reageren, als je het geld hebt: GA.