Wilders heeft flink gewonnen! Wie overweegt dit PVV-land te ontvluchten?

• Erik

Like a dream come true zeg maar……

Er is overigens rust genoeg, een goed beleid is alles de komende 40 jaar de noordelijke provincies te zetten ipv alles in de randstad te accepteren.

Daar is ruimte zat.

• Fengzi Marco

Wat is er mis met communistische organisaties?

• Nederland liefhebber. ( hans )

en daarna terug komen dat deden de buitenlanders van buiten europa ook.

Ik ga geen belasting betalen voor mensen die ook nog eens de belasting ontduiken in Nederland.

nergens meer aan mee betalen en als ze hoog bejaard worden terug komen omdat de sociale voorzieningen voor ouderen beter zijn in Nederland en waar hun al die jaren toen ze nog werkte niet aan hebben mee betaald.

Ik zou dat soort mensen persoonlijk over de grens willen schoppen want die profiterewn alleen maar van de lusten van Nederland.

Die zijn net zo erg als buitenlanders die niet willen werken en misbruik maken van onze sociale voorzieningen.

Ik bedoel dus niet buitenlanders die hier mee betalen aan belasting en sociale premies en indien nodig gebruik maken van de sociale voorzieningen.

• Niels

Niet zo moeilijk doen, we leven niet in de DDR. Vrijheid blijheid, iedereen mag gaan en staan waar hij/zij wil. Dat is gewoon een verworven recht, Nederlandse paspoorthouders kunnen gewwon in NL wonen als ze daar zin in hebben.

• Magda

Als dit zwakbegaafde gestoorde Nederland liefhebber premier van Nederland word ga ik inderdaad snel emigreren want het enige wat daar nog ontbreekt, is een heel klein snorretje.

• Denise

Is 1 van de redenen,snap niet dat Wilders niet is geëmigreerd trouwens….naar Oostenrijk om maar 's wat te noemen.Het is een extra reden zeg maar.Het geeft goed aan hoe diep een land kan zinken,nu figuurlijk en straks letterlijk ?

• Erik

Eens.

Spijtig maar helaas.

• ludwig van beethoven

.

Gewijzigd ivm discriminatie.

• Pieter

Tja Ludwig, in de grote steden vluchten de autochtone voor het geweld van de allochtonen. Getto's en no go gebieden zijn het gevolg. Op dit forum tref je zo af en toe een gutmensch aan, veelal afhankelijk van het maandelijkse overheidsinfuus, die NL wil ontvluchten omdat een groeiende groep NL de problemen een naam geeft en een einde wil maken aan het pappen en nathouden opdat het land weer leefbaar wordt.

• Pieter

Kopt Ludwig, de NL vlag is voor het grootste gedeelte van het jaar verboden; de intolerante zouden zich er mogelijk aan kunnen storen. Maar ja, ons immer vakantie vierende Koninklijke familie is ook van mening dat de NL cultuur niet bestaat.