voor zulke dingen bekeuren is onzin.
Net als dat het met de legitimatie plicht onzin is om daar speciale ausweis controles voor uit te voeren. Het moet gewoon zo zijn als er zich een bepaalde aangelegenheid voor doet moet je je kunnen legitimeren en zo niet dan kan daar een bekeuring op staan. maar niet als je verder geen overtreding begaat en de politie laat je puur stoppen om te controleren of je je ausweiz wel bij je hebt.
Bij rijbewijs controle is dat natuurlijk anders
Gisteren avond heb ik een lol gehad in het Veluwe meer en 2,5 uur zitten dolle en stoeien en spelen met de hond. Zat regelmatig onder het zand, maar dat spoel je zo weer af, maar daar gaan een aantal hersenloze tumoren met een snelheid boot keihard varen zonder vaarbewijs en rijden bijna mijn hond dood. Als dat gebeurt was, had ik de cros boot in duizenden stukken vernielt.
Ik ben reuze blij dat de politie daar streng op controleert en degene die zonder vaarbewijs daar keihard over het water scheurt krijgt een bekeuring van 400 euro en bij de 3e keer in een bepaald termijn is in beslag name.
Ik dat heb ik al eens meegemaakt.
ze kunne beter eens na sluiting tijd van de kroegen als de mensen naar de auto lopen even en gaan rijden even laten blazen.
Als blijkt dat je meer dan 0.5 promille alcohol heb dan ben je de lul.
Dat zijn de dingen waar de
politie voor moet zijn.
Mensen die een gevaar vormen in het verkeer en op het water dat is iets waar men nu feller op geworden is.
Er lopen regelmatig water crossers tegen de lamp.
Ik ga libellen monitoren. Nederland is het libellenrijkste land van europa , dus weer een van de vele redenen om in Nederland te blijven.
Daarna ga ik weer met de hond zwemmen.
Met vriendelijke groet,