Stitch Schreef:
——————————————————-
…het eeuwige geklaag en
> gemiereneuk en de bekrompenheid etc etc …ik zie
> geen andere oplossing dan koffers pakken.
Ik vrees toch dat dit in meer landen gebeurt .
Ik wil niet generaliseren en elk mens over een kam scheren en zeg nu iets zonder verdere bijbedoelingen .( laat staan dat het ergens mee te maken heeft )
Maar het is gewoon wel een feit dat overal waar mensen zijn je tegen het menselijk probleem aan loopt dat naar mate de mens langer uit de luiers is hij of zei steeds gekker en idioter word. Dat is het grootste probleem waar je in de volwassenen wereld tegen aan loopt telkens , en daarom leef ik alleen en heb alleen contacten indien het nodig is en dan hoofdzakelijk voor het fauna werk. Het leven in mijn eigen wereldje is dus veel fijner , ongeacht in welk land in woon. Ik woon in de 1e plaats in mijn eigen wereldje en pas dan in Nederland. Hoe graag ik ook mijn missie voor den Nederlanden uitvoert.
Als alleen levend mens kun je ook goed zorgen en bijdragen aan een beter Nederland en natuurbescherming en beheer.
Honden zijn lieve dieren en veel vriendelijker .
Ik denk ook niet dat mijn hond het leuk vind als ik in warmere landen zit.
Ik heb geluk veel met libellen bezig te zijn dus er is met de warmte in Nederland altijd vennen en poelen waar de hond kan verkoelen en na het werk zwemmen wij in het veluwemeer.
Mijn hond is zwart en gevoelig voor warmte tenzij er genoeg verkoelingen zijn zoals ik opnoemde. Bovendien is men in andere landen minder hond vriendelijk.
In kleve werd ik het dorp uitgestuurd door zo stadwacht. Het was die dag pot dichte mist in de ooypolder dus reed iets de grens over . dat is het enige moment dat ik in Duitsland kom . het natuurgebied loopt gewoon door 2 landen.
In oost europa moeten er honden standaard gemuilkorfd zijn of je erger met een hond is het verboden toegang.
In Engeland mag ik niet eens de hond mee nemen. In veel andere landen heb je een beperking als je een hond bij je hebt.
Met vriendelijke groet, hans