Landverraders!!!

• Marjorie

Ik heb gelukkig mijn naam nog,u lijkt verder weg te zijn inmiddels.

• ¿

Nou vooruit meisje…je hebt gelijk! Met zoveel boerenwijsheid moeten ze je metéén bij Rita Verdonk inlijven! NU! Waar wacht je nog op???

• Marjorie

Rita Verdonk,wie is dat ?

• Edwin

He Rogier jij ziet ze wel vliegen he!

Succes verder in Nederland, groeten vanuit een warm en zonnig Costa Rica, ik neem nog een leker cocktailtje zo dadelijk

• Marcel

Marjorie. Schreef:

——————————————————-

> Het schijnt dat als het zo doorgaat Nederland over

> 40-50 jaar helemaal onder water staat,wisten

> jullie dat ?

>

> ( = geen grapje,ijskapsmeltingen e.d.)

Dit is inderdaad geen grap en met rapporten en cijfers onderbouwd, ik geloof dat het allemaal nogal laconiek wordt opgenomen overigens.

• Landsverader

Hoi,

Een land waar je als NLer buitenlands moet praten, waar de zwartepieten niet meer mag maar deze moeten allerlei kleuren krijgen, waar de negerzoen verbannen is naar discriminatie, waar een regerings lid door zijn stem te gebruiken veroordeeld wordt, waar de 5e generatie…………… nog steeds buitenlands praat, waar de gevangenissen vol met deze mensen zit, waar alles met de lieve stem opgelost moet worden, waar het niet meer veilig is op straat, waar de gewone man verwisseld wordt bij de baas door goedkopere krachten, waar NLers onderling van mening verschillen en niet in de gaten hebben dat die andere steeds meer ruimte wint, waar over 100 jaar het christendom is verdreven en vervangen is door …………, En zo kan ik nog wel even door gaan.

Waarom ben ik een landverader omdat jij niet zo als ik alles van zo dicht bij meemaak.

Gr de Landsverader.

• toos

Hoi,

Een land waar je als NLer buitenland moet praten, waar de zwartepieten niet meer mag maar deze moeten allerlei kleuren krijgen, waar de negerzoen verbannen is naar discrimanatie, waar een regerings lid door zijn stem te gebruiken veroordeeld wordt, waar de 5e generatie…………… nog steeds buitenlands praat, waar de gevangenissen vol met deze mensen zit, waar slles met de lieve stem opgelost moet worden, waar het niet meer veilig is op straat, waar de gewone man verwisseld wordt bij de baas door goedkopere krachten, waar NLers onderling van mening verschillen en niet in de gaten hebben dat die andere steeds meer ruimte wint, waar over 100 jaar het christendom is verdreven en vervangen is door …………, En zo kan ik nog wel even door gaan.

Waarom beb ik een landverader omdat jij niet zo als ik alles van zo dicht bij meemaak.

Gr de Landsverader.

• hankh

Toos, je bent geen landverrader maar een xenofoob met een verstarde gedachtengang

• anne1973

Drie hoeratjes voor hankh

• Eric

Binnen de Europese Unie kun je heerlijk overal gaan wonen waar je wil. Ik maak vanuit Brussel lekker een lange neus naar Rogier!