Landverraders!!!

• Saska

Nou Meneer Rogier die zullen in rap tempo afnemen, want als je n.l. de nationaliteit het emigratieland aanneemt, is Nederland het enige land die ons Nederlander van geboorte gelijk het paspoort afneemt.

In elk ander land blijf/kun je altijd de nationaliteit EN paspoort van je geboorteland houden..behalve in Nederland…die erkent geen geboorterecht.

Nederland accepteerd geen dubbele nationaliteit…ik stel dan maar geen kritische vragen hoe het kan dat er leden in de regering zitten met een dubbel paspoort :-x

En ik zou niet weten waarom ik Nederland belasting zou blijven betalen dat hebben we in het verleden genoeg gedaan..en daarbij ook nooit gebruik van het verzorgingsysteem gemaakt.

Dus ik vind niet dat ik nog maar enige verplichting heb….oh en over die scholing?? die heb ik zelf betaald.

• Marco

Wooooh, ik hoop in ieder geval niet dat je naar Mexico komt!

• Fengzi

Wat heeft Nederland voor mij gedaan? Van mijn belastingcenten het Koningshuis financieren, jonge jongen naar Afganistan sturen, een betuwelijn aangelegd (waar niemand wat aan heeft).

Mag ik van jou de voordelen van Nederland vernemen?

• Hans

tsjonge tsonge wat een mafketel ben jij zeg!!

sorry hoor maar hier ga ik geen zinnig antwoord op geven.

Hans

• Hans

helemaal gelijk Sas!!

wist jen trouwens ook dat NL nog meer vreemde wetgeving heeft omtrent nationaliteit??

vb. als je met je buitenlandse vrouw in HAAR land woont (en officieel getrouwd bent!)kan ZIJ NOOIT de NL nationaliteit aannemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wist je dat??

je moet daarvoor dus altijd OF naar een derde land gaan of terug naar NL…wat in veel gevallen erg lastig is gezien de idioot strenge visum wetgeving hier!! (MVV,VTV en dergelijke ongein)

Nederland bedankt!!!

ze kunnen de pot op wat mij betreft!

Hans.

• anne

Jeetje zeg, ik dacht hier eens een kijkje te komen nemen (voor het eerst) en het eerste wat ik lees is bagger van een man die naar ik begrijp wel vaker bagger uitgooit op dit forum. Bijzonder. IP block misschien een ideetje?

Wat mij opvalt aan jullie reacties is dat er veel uit onvrede vertrokken wordt. Kom je achteraf dan niet van een koude kermis thuis? In ieder land is wel wat zou je denken en persoonlijk ben ik sterk van mening dat we het hier nog niet zo gek hebben, uitzonderingen daargelaten.

• henriette

niet iedereen is uit onvrede vertrokken , sommigen ook gewoon omdat het leven zo loopt.

• Saska

Ha nee die kende ik niet, wel deze.

Mijn man..Nederlander van geboorte, wordt bv Canadees (ik neem even Canada omdat we daar wonen)

Hij raakt dan zijn Nederlandse nationaliteit kwijt…maar opeens ben ik dus met een “buitenlander” getrouwd en mag wel een dubbele nationaliteit voeren.

En zo zijn er vast nog wel meer….

• Saska

Hoi Anne,

Nee ik/wij zijn niet uit pure onvrede vertrokken, ons leventje was in Nederland ook goed.

Wij gingen voor een betere kwaliteit van leven en tuurlijk is overal wat.

maar het is hier wel rustig te noemen en dat was ons ideaal.

Verder denken wij nog steeds dat onze kinderen hier een betere toekomst hebben.

Maar omdat emigranten voor een ander land kiezen wil nog niet zeggen dat wij landveraders zijn en dat is waar Rogier ons voor uitmaakt.

• sacha

Rogier is gewoon bang dat het geld voor zijn eigen AOW straks niet meer betaald kan worden, maar dan loopt ie wel op de verkeerden te schelden, er wordt schandalig verkwist door de staat. Belachelijk gewoon!