Landverraad

• Pat

Ik zou die ´landverraadtaks´ met een gerust hart en heel graag betalen. Daarna zou ik smalend vanuit de verte kijken hoe Rogier op zijn neus kijkt terwijl al dat belastingsgeld lekker in de zakken van de politici verdwijnt. Heeft ie weer een reden om op een ander forum zijn afgunst te etaleren…

Pat

• pierre

Dit is niet toevallig één of ander politiek mislukkeling met een schuilnaam? In dat geval kun je je carrière in het buitenland wel vergeten, maar heb je vast je zakken in Nederland al gevuld!

• Hans

Waarom zijn emigranten landverraders???????

Volgens mij mot je toch echt snel je pillen gaan slikken Rogier!!

Hans

• Elsemieke

Whoehahahaha!! Ik lach me rot!!

Nu ben ik dus geen Europeaan meer, maar een landverrader.

Prima hoor. Ik geniet met volle teugen van het leven in een EU-land waar niet van die enge afgunstige ventjes rondlopen als Rogier

• stippel

Jawel joh, die lopen daar ook gewoon rond, alleen ken je ze nog niet. Enge afgunstige ventjes heb je overal.

• Dennis

Leg even wat dweiltjes en handdoeken naast je neer. Die kunnen de druipende frustratie en jaloezie opvangen.

Zoek een hobby!

• Rogier

Het is diep treurig!!!!! Zoveel heeft Nederland jullie gegeven! En wat doen emigranten? STANK VOOR DANK!!! De oudere generaties hebben zich ROTGEWERKT om Nederland na WO II weer op te bouwen. Inderdaad, er is welvaart gekomen! Maar nu leven we in onzekere tijden.

Als volk moeten we SAMENSTAAN om het tij te keren! Solidair met het hele volk, en met name de de oudere generatie, die van haar welverdiende pensioen wil genieten. Niet weglopen en je eigen individualistische ikje achterna lopen. Dat doet een deel van de huidige generatie!

Kapitaal en kennis moeten samengebald worden om Nederland in deze woelige tijden overeind te houden.

• stippel

Ik zie dubbel.

• Oranjeboven

Nederlanders kom terug!

We worden wereldkampioen, daar wil je toch bij zijn!??

Nederland, het beste land ter wereld!

• Nederland liefhebber ( hans)

Klopt wel wat u zegt

mensen die emigreren . hebben eerst op koster\n van de Nederlandse gemeenschap onderwijs gehad een studie gevolgd kunnen goed verdienen en gaan naar het buitenland omdat de belasting veel lager ligt en als ze oud worden gaan ze terug naar Nederland omdat daar de sociale voorzieningen voor ouderen beter is waar ze al die jaren toen ze werkte geen cent aan hebben mee betaald.

Maak wat van Nederland ipv weg te lopen.