Landverraad

• Rogier

En NL blijft maar kundige vakmensen verliezen…Flinke emigratiebelasting instellen voor al die vertrekkende landverraders.

• stippel

Ach sloeber toch! Laat ze toch lekker hun geluk zoeken. Ben jij ook zo'n zure Nederlander die nu iets anders heeft gevonden om zuur over te zijn dan z'n eigen land, nl al die luitjes die zuur zijn over hun land en het willen verlaten? Neem 'n Napoleon-snoepje!

• martin

Moeilijke jeugd gehad soms?

Misschien kan je toelichten waarop je je uitlatingen op baseerd.

Afz: Weer z`on toekomstige landeveraader(Ik kan bijna niet wachten om te vertrekken)

p.s. mijn huis staat te koop indien je een aanvaardbaar bod doet,ben ik weg!!!

• H

Gelijk heb je Rogier. Draai die lafaards maar een poot uit. Laat ze ook mooi hun paspoort inleveren bij de grens, dan kunnen ze niet meer met hangende pootjes terugkeren.

Gelukkig komen er veel mensen voor in de plaats, wees dus niet bang dat je alleen achterblijft in Nederland :)

• Pietje

De politici zijn de echte landverraders! Die geven miljarden weg aan allochtonen, mislukte projecten en andere onzin!

• Rogier

Samen staan om het land vooruit te helpen! Niet weglopen voor problemen! Dat is wat veel emigranten doen. En dat na alle investeringen dmv onderwijs etc.

• H

Idee: Bouw een grote Muur rond Nederland om iedereen binnen te houden.

Daarnaast een soort staatspolitie oprichten welke mensen in de gaten houdt die het verwerpelijke plan hebben om te ontsnappen.

Dat niemand daar nog is opgekomen.

• Floris

Ja zo is het. Degenen die NL niet meer verkiezen om te wonen en hun eigen plan trekken, die moet je belasten. Niet degenen die onrechtmatig in de bijstand zitten, WAO en alle belastingcentenverkwistende NL-ers. Misschien moet NL er iets aan doen om het land bewoonbaar te maken?

Maar ik geloof meer dat Rogier hier een dergelijke stelling plaatst omdat hij zelf niet kan of durft te emigreren en dat ie graag reacties wil uitlokken. Het lukt hem aardig natuurlijk.

Groeten vanuit Mexico, een land waar de meeste mensen een glimlach op hun gezicht hebben terwijl ze elke dag moeten overleven en geen PSIII op zolder hebbeb staan.

• Aad

Hoi Rogier,

Helaas, Costa Rica heeft geen belastingverdrag met NL.

Koud he!!!!!

gr uit een zonnig Costa Rica,

Aad

• Joke.

Rogier schreef:

>

> Samen staan om het land vooruit te helpen!

Wie zijn land?

>Niet weglopen voor

> problemen!

Welke problemen?

Elk land kies zijn politici en het beleid waar zij voor staan.

>Dat is wat veel emigranten doen.

En daarom zijn we opeens allemaal landverraders? :D

>En dat na alle

> investeringen dmv onderwijs etc.

De studiebeurs betalen we netjes terug, hoor.

En dat zal mijn dochter ook straks doen die nu een studiebeurs van Noorwegen krijgt.

Dus…………… wat is je probleem?

Zijn er niet genoeg “echte” nederlanders meer ofzo?

Kijk dan naar de geschiedenis hoe het komt.

Joke.