Landverraad

• Loek

Landverrader, weer zo'n term die niet meer in deze tijd past. Waarom moet je nu in hemelsnaam trouw beloven aan het land waar je toevallig geboren bent? Het wordt tijd om wat meer mondiaal te denken. Laat het individu zelf bepalen aan welk land, stad, vlag, persoon hij/zij trouw wil toekennen, voor zover die trouw uberhaupt nodig is. Persoonlijk zie ik liever wereldburgers die nadenken over wat zinvol is, dan die zogenaamde patrioten die blindelings achter een of andere fuhrer aanlopen. Als vandaag Timboektoe een beter uitzicht voor mij biedt ga ik daar naartoe, als later Nederland zijn manieren verandert en weer toekomst biedt ga ik misschien daar wel weer wonen. Whatever works.

• Teun van kooten

jullie zijn lid van de nsb zekerRogier schreef:

>

> En NL blijft maar kundige vakmensen verliezen…Flinke

> emigratiebelasting instellen voor al die vertrekkende

> landverraders.

• Martin

Beste Rogier,

Ik wil je hierbij uitnodigen om je stelling wat verder toe te lichten.

Denk je dat het mogelijk is om wat verder in te gaan op je beweringen?

Het een beetje onderbouwen lijkt mij ook geen slecht plan.

PPSSSTT. Huis kopen kan ik weg uit dit land.

met vriendelijke groeten,

martin

• Expat

Nee, Rogier…jou fantastische Nederland test alle kinderen met autisme op PDD-NOS…VANWEGE GELDTEKORT. Zo lopen er dus heel veel mensen (kinderen) met een verkeerde diagnose rond…wij hadden mazzel en ons kind werd in de VS getest…bleek asperger syndroom te hebben.

Maar dat vertellen leugendokters in nederland niet…omdat een klassieke autist meer geld (zou) kosten.

Vind je het gek dat we emigreren??? We willen het beste voor ons kind…en wij , ouders, zitten in de hoek waar de klappen vallen.Daar bedanken we voor.

• mark

Wat dacht je van tweede en derde generatie hoogopgeleide Turken en Marokkanen. Hier opgeleid tot econoom, arts, advocaat etc

Zien het in Nl niet meer zitten en vertrekken naar het land van hun (groot) ouders.

Hoe karaktiriseer jij deze mensen dan?

• Joke.

Men zou zich ook kunnen afvragen waarom ze het niet meer in Nederland zien zitten.

Maar ik denk niet dat Rogier daar in geintresseerd is.

Deze kweevogel is allang weer gevlogen. ;)

Joke.

• stippel

Hee expat, Asperger en PDD-Nos zijn twee loten aan dezelfde boom, toch? Wij kregen stempeltje Asperger terwijl we zelf PDD-Nos dachten. Het maakt niet zo veel uit welk stempeltje er op zit, als je kind maar de goede hulp krijgt. Maar sakkerdesakker, ik kan van het PGB niet meer de hulp betalen die ik nodig heb. Is dat in de VS beter? Heb je nog een baan voor ‘n gis-miss en ’n chemistry-nerd? Dan kan ik ook weer met 'n gerust hart op NL gaan foeteren.

Wij waren al lang wereldburgers….

En nu weer m'n seizoengroente met z'n proefwerk Duits gaan helpen…

• martin

Beste Rogier

Kun je het nog volgen allemaal of gaat het boven je pet?

Ik vroeg mij dit af want ik heb nog geen redelijk argument voor je stelling kunnen lezen.

Oja,je kunt nog steeds een bod op mijn huis doen,want dan kan ik eindelijk vertrekken.

groeten,

martin

• fengzi

Gelukkig ben ik al 5 jaar weg. Ik zou niet graag in het land van Balkenende en Wilders willen wonen. Erg enge mannetjes.

• Saska

Over enge mannetjes, wat denk je van Rogier dan?? ;-)