emigreren naar Portugal

• Bert

Ja mensen, hier is toch beter dan leven met Dhr. Wilders in de buurt of Mevrouw Verdonk,

in NL op moment is van alles gaande, families uitmoorden en ernaar zelfmoord plegen,

gangs die iemand voor niks in mekaar slaan, allen om dat je op straat loop,

oké hier is ook niet het paradijs! Maar is toch beter!

• Stippel

Bert waar HEB je het over?

Mijn buren zijn gewoon brave baantjesgasten hoor, net zoals ik. En mijn achterbuurman is een hele enge geintegreerde allochtoon die de gymzaal schoonhoudt, wiens kindertjes met de mijne spelen en wiens vrouw mijn toilet poetst en in de avonduren op inburgeringscursus zit. En de laatste keer dat in mijn durp een moord gepleegd werd is volgens mij 25 jaar geleden… Wilders? Komt hier nooit. Verdonk… Euh wie was dat ook al weer? Die was toch ergens trots op?

Ben je gelukkig waar je zit? Fijn! Mooi blijven zitten dan!

• jipping

Ik werk hier en met de crises hier kan ik van mijn loon 560 euro bijna niet meer doen ,sites ja ken ik ook makelaars die nederlands en engels praten.

groetjes jipping

• Maxim

Ha Coen,

probeer huis kopen in portugal eens? Ik heb daar goede ervaring mee.

Gr.,

Max

• Wilma

Hoi allemaal,

Ik wil ook emigreren naar Portugal, liefst omgeving Porto/Coimbra, binnen anderhalf jaar.

Ik hoef niet per sé in de stad zelf, in de buurt van deze steden trekt mij meer…máár er moet dan wel een goede school voor mijn kind in de buurt zijn en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

DE uiteindelijke woonplaats-keuze hangt af van waar zich - in de buurt- een (redelijk) goede school voor “ensino básico”bevindt, en ook een school voor “cursos científicos humanisticos”….en gewoon portugees, openbaar.

2 vragen:

-Wie weet er soortgelijke scholen in (de buurt van) Porto en/of Coimbra, of waar op internet ik dat kan vinden;

-Wie weet er een leuk, niet te duur 3-kamer appartement/huisje te huur in die omgeving??

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Vriendelijke groet,

Wilma

• julla

hallo

zijn er nog van die huisjes met grond voor zes a zevenduizend euro

en waar zijn die te vinden

ik zoek iets in portugal

met n voorkeur voor de zuidelijke kust

wie heeft er tips voor me

mvg

julla

• julla

het zou moeten heten

wij vertrekken ipv ik vertrek

ik vertrek klopt niet want als alleenstaande val je erbuiten bij jullie

graag correctie van deze term

• jan

hallo,

onze B & B is te koop. meer info mail dan prive.

Jan

• jipping

hallo mijn dochter woonde in annadia niet ver van coimbra, de scholen zijn vlakbij en de huren niet duur.

Ook zit je hier niet ver van het strand.

• Erik

julla Schreef:

——————————————————-

> het zou moeten heten

> wij vertrekken ipv ik vertrek

> ik vertrek klopt niet want als alleenstaande val

> je erbuiten bij jullie

> graag correctie van deze term

Ik heb altijd begrepen dat iedere zin met een hoofdletter zou moeten beginnen, maar ik kan me vergissen.