quote: ik vind het jammer dat je niet eerlijk bent.
-bedoel je daarmee dat de anderen hier liegen en alleen jij de waarheid in pacht hebt.
quote: Mensen die nu nog iets positiefs te vertellen hebben mogen best reageren hoor, maar mensen die alleen maar op de negatieve toer gaan a.u.b. thuis blijven.
-Dat is nu eens iets typisch van deze tijd, positieve verhalen, geen probleem. Maar negatief zijn , ook al zijn het verhalen die anderen meegemaakt hebben of nog steeds meemaken en die nu even weer bovenkomen, die moet je niet. Ik vrees oprecht dat je dan niet op een openbaar forum moet zijn. Ga dan even naar Yahoo.groups en maak even een bouquet-reeks forum. Meld je gelijk aan als moderator en je weert alles wat je niet wil zien. Eenvoudiger, lees gewoon dit forum en scroll een eind weg bij alles wat je niet wil lezen. Misschien kunnen we een steekwoordje inlassen dat je weet of het een positieve of een negatieve reactie is.
Quote: Ik heb mijn zoon gestimuleerd, opvangen op zijn moeilijke momenten toen hij nog hier in Nederland was en zijn vrouw in Japan.
-Ik heb je website niet gelezen en zal dat ook niet doen. Ik ben ervan overtuigd dat je je best gedaan hebt. Ik hoop echter dat je er voor je zoon zal zijn als er zich moeilijke momenten aanmelden in de toekomst. Want dan is Japan een heel eind weg. Ik lees ergens dat hij nog maar 22 jaar is, lang zal hij dus nog niet weg zijn. Vraag maar eens op dit forum wanneer de meeste migranten het moeilijk krijgen in hun nieuwe land. En meestal hebben ze dan een partner die niet uit een radicaal andere cultuur komt…
quote: waarom simone bedank je Joke en hang je haar prachtige verhaal boven je PC. Terwijl ik degene ben die een prachtige site heb gemaakt, met een veel trots over mijn zoon.
-Misschien doet ze dat, beste Monique, omdat Joke met haar verhaal, Simone een hart onder de riem stak, iets wat iedereen al eens kan gebruiken. Misschien heeft Joke met haar reactie wel iemand net dat duwtje gegeven om er weer tegenaan te gaan. Voor de ene is herkenning dat duwtje, voor de andere zoete bouquetreekssites. Volgens mij is er met beiden niets mis, maar laat ieder zijn eigen mening op een openbaar forum.
quote: En mijn intensie met een netwerk is voor ouders, niet voor mensen die meteen kritiek hebben.
-Zoals eerder reeds aangegeven moet je dan een privé-forum beginnen waar JIJ en niemand anders de berichten filtert. Overigens lees ik in al jouw berichten KRITIEK op alles wat van jouw mening afwijkt.
quote: Ik dacht op een leuke pagina te komen, en gek genoeg heb ik dat gevoel helemaal niet.Jammer hoor, misschien moeten we deze emigratiepagina eens herzien.Want zo positief lijkt het me allemaal niet.
-Deze pagina is vooral informatief bedoeld. jammer genoeg komen hier vaak mensen die hier niets te zoeken hebben, en daarmee bedoel ik jou zeker niet. Maar iemand die hier wat post moet ervan uitgaan dat hij andere meningen zal te horen krijgen. Wie ben jij om hier bij het eerste bericht een herziening van de emigratiepagina aan te vragen. Wens je dat toch te doen dan moet je je grieven voorleggen aan de webmaster. In elk bericht je beklag maken over de reacties van anderen zal je niet verderhelpen.
quote: Tot wat ik tot nu toe heb gelezen wil ik dit nog even kwijt ik geloof dat de personen die tot nu toe hebben gereageerd meer een probleem met zich zelf hebben.
-Ik wist niet dat Dr Phil deze website ook bezocht??
Pat