De paradox van vrijheid!

• Pat

Beste Ron,

ik snap heel goed wat je wil en wat je wil zeggen. Ik ben ook niet kortzichtig alleen probeer ik realistisch te zijn. Iets wat in jouw programma zeer zeker ontbreekt.

Streef jij gerust naar een betere wereld op de manier die jij wil. Maar steeds in herhaling vallen en zoals Goh zegt, je stelt geen vragen en geeft al heel zeker geen antwoorden.

Ik heb het als eerste reactie op je bericht gezegd, en ik herhaal het nog eens, er zijn nog stammen in Afrika en Latijns-Amerika waar jij je ei kwijt kan.

Binnen Europa en de Westerse wereld in het algemeen ben jij alleen maar één van die minderheden die zijn mening aan de meerderheid probeert op te dringen. Get real and get a life.

Pat

• Ron

Ik vind dat ik aardig heb geprobeerd dingen duidelijk te maken en heb op al je vragen antwoorden gegeven, als je het tenminste gelezen hebt. Van jou kan ik nu niet echt zeggen dat je je best hebt gedaan om je kritiek te onderbouwen (vandaar mijn gedicht).

Als je het niet begrijpt vraag je het maar aan Joke ofzo…want ik heb het idee dat je alleen maar probeert te stoken en ik weiger daar aan mee te doen.

In een persoonlijk gesprek zouden we er wel uitgekomen zijn, ik denk dat dit medium niet echt geschikt is voor dit soort onderwerpen.

Ik ga weer verder met belangrijker zaken….dus ik laat het hierbij.

Ik wens je veel sterkte in de strijd….

• Goh

:? veel sterkte in de strijd???

Ik raak er meer en meer van overtuigd dat je een “man in de war” bent :?

• Goh

http://www.milieudefensie.nl/doemee/

Ga nu eens iets praktisch doen, zodat je ff je aandacht kan verleggen.

Heb je wel een omgeving die je bij de les houdt?? :?

• Ron

…of zorg dat je stoepje schoon is…… :+ :D

• Goh

Nu kán je iets nuttigs doen…….:?

Ik begin mij écht zorgen te maken nu :?

• Stippel

Ron er is geen touw aan vast te knopen en dat ligt niet aan mijn IQ of gebrek aan levenservaring. Schrijf een boek, laat ‘t editten en kijk of ’t aanslaat…

Manisch?

Lithium please!

• Joke.

Waar komt deze conclusie vandaan? :?

Ik vind dat Ron zich goed kan verwoorden en wat hij zegt/schrijft is niet verkeerd.

Ik vind deze opmerking wat flauw van je.

Joke.

• Joke.

Ook hier ben ik het niet mee eens.

Voorlopers moeten er zijn.

Ron is daar èèn van.

En misschien gaat het nog 20 tot 40 jaar duren voordat de veranderingen merkbaar worden voor het gross.

Er is allang van alles in gang gezet en ja het zijn nu nog minderheden die het trekken.

Jullie hebben nu een beetje de houding “wat de boer niet kent, dat vreet hij niet”.

Is jullie goed recht, er werd ook schamper gedaan toen de eerste boerderij zijn eigen windmolen op zijn erf liet zetten.

Nu zijn ze een plaag en een uitzichtbederver.

Maar het is wel alternatieve energie.

Dingen zijn in beweging, de wereld is in beweging en gelukkig de mensheid ook.

Ik vind het jammer dat jullie tot het stempeltje in jullie handen hebben en klaar staan om hem op de voorhoofd van Ron te drukken, met de tekst “dorps idioot”.

Joke.

• Joke.

Hè, Ron.

Ik bedacht me of je dit onderwerp niet beter voort zou kunnen zetten op andere prikborden?

Ik denk aan het prikbord van 2012, new-age.

De meeste mensen hier zullen meer gericht zijn op emigreren alleen.

Joke.