NL in Zuid Amerika gezocht

• Thijs

Altijd makkelijk om een mening te geven over iets waar je niks vanaf weet. Jammer is dat. Wie heeft het hier over geldklopperij?! Ik vraag er geen geld voor, alleen medewerking. Zie het als een schoolprojekt……

• Hans

Thijs, tijd is ook geld. Je roept deze reacties zelf over je af door je vage beschrijvingen. Laatst kwam er ook zo iemand op me af, verhaal over het aansturen van mensen etc. , was ideaal om dat in het buitenland te doen, goede organisatie etc. Dus ik zeg leg maar eens uit, dat kon dus niet, moest ik eerst naar een meeting komen want dan werd het pas duidelijk. Tijd is geld, of in ieder geval vrije tijd om in de tuin te zitten, dus ik zeg leg toch maar even uit voor ik kom. Kan niet, bla bla, want dan miste ik de issue als het zo snel uitgelegd moest worden. (was op een beurs)

Toen ik het woord MLM liet vallen en mensen ronselen, …….toen was de boot aan. Ik wist niet waar ik over sprak, had geen idee hoe alles in de wereld werkte enz. enz. Sloeg de spijker dus direct op zijn kop.

Jij geeft ook het gevoel dat je zoiets te bieden hebt en daarvan zijn er tientallen organisaties.

• Pat

Thijs ik wacht al 2 dagen!!!!!

Pat

• Hiep

Pat, heb je het niet door dat deze goede man niet toevallig erg vaag is? En je denkt dat je binnen twee dagen antwoord krijgt?

In Argentinie zou je al gewend zijn aan dit soort charlatans.

Trap er niet in!

• Pat

Hiep,

natuurlijk moet je oppassen, maar wat kan er meer gebeuren dan een mailing die ik eigenlijk niet wil. In dat geval zet ik hem bij niet gewenste post en de hele zaak is opgelost, toch? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat hij aan te bieden heeft. Misschien is hij wel de uitzondering op de algemene regel, indien niet zal ik het zeker aan dit forum melden. Als ik tenminste ooit reactie krijg…:-)

In Argentinie heb je idd charlatans maar ze zijn nog lang niet zo bekwaam als in Europa. Met een paar goed geplaatste opmerkingen of een goede vraag op het juiste moment vallen ze door de mand. Lekker makkelijk voor Europeanen die toch wat gewoon zijn op dat gebied.

Pat

• Ben

Ik daag je bij deze uit mijn gevoel jegens jouw plannen te loochenstraffen.

• Thijs

Pat,

heb je niet gelezen dat als je graag meer wilt weten, je me dan kan mailen? Dat doe ik liever dan op dit forum uitgebreid me plannen te vertellen. Dan hebben er straks anderen profijt van……

• Thijs

Ik vind het gewoonweg jammer dat ik hier al voor een vaag persoon uit wordt gemaakt terwijl ik in principe gewoon met een projekt bezig bent wat helemaal niet vaag is! Ik merk dat jullie niet geinteresseerd zijn, maar geef anderen dan de kans te reageren en verdoe je tijd alstublieft ergens anders. Mensen die al dingen roepen alvorens ze überhaupt weten waar het over gaat heeft niemand wat aan. Ik zeker niet!

• Thijs

Ik ben geen organisatie, ik werk niet voor een tv producent. Ik ben een doodgewone jongen die al enkele jaren reiservaring heeft en graag verhalen wil horen van mensen die willen emigreren, die geëmigreerd zijn en backpackers. Ik verdien hier niks aan, ik organiseer geen meetings. Ik vraag alleen maar om medewerking en degene serieus geïnteresseerd zijn kunnen mij gewoon mailen. Wat is hier het probleem van?! Een forum zou voor iedereen moeten zijn, maar het lijkt dat degene die hier altijd komen, geïrriteerd zijn omdat er ineens een nieuwkomer op komt.

Maar hier zitten geen geïnteresseerden dus ik zoek wel een ander forum. Jongens bedankt! Ga zo door.. dan weet ik zeker dat je er wel komt in het leven :S

• Ben

Je geeft zelf aan dat dit forum voor iedereen is. Daar blijft weinig van over als het contact via email moet lopen.

Dan is het nl niet meer voor iedereen op het forum.

verder heb je het over anderen die er profijt van kunnen hebben als je via het forum reageert.

Welk profijt? Gaat het dan toch om geldelijk gewin?