NL in Zuid Amerika gezocht

• Thijs

Hallo,

voor een nieuw projekt ben ik op zoek naar Nederlanders die naar Zuid Amerika zijn geëmigreerd. En dan voornamelijk Argentinië.

Tevens zoek ik ook personen die op het punt staan te emigreren naar Argentinië.

Zou je graag mee willen werken en meer willen weten, stuur me dan even een email!

Ik hoop van jullie te horen :)

Thijs

• Ben

Meewerken, waaraan?

• Pat

ben ik ook even benieuwd…???

• Thijs

Wie serieus geïnteresseerd is en graag meer wil weten, kan me altijd mailen. Aangezien het nieuw concept betreft voor een reisprogramma, kan ik er hier openlijk niet al teveel over vertellen.

Thijs

• Pat

OK, ik ben geïnteresseerd in meer informatie.

Pat

• Ben

Mensen die geemigreed zijn, of op het punt staan dit te doen in combinatie met een reisprogramma?

Deze info is wel heel erg sumier als je de nieuwsgierigheid van mensen wilt wekken.

• patries

reizen of emigreren zijn compleet verschillende dingen dus ik zie niet zo goed wat geemigreerde mensen doen in een reisprogramma.

• Thijs

Laten jullie het projekt nu maar aan mij over. Ik ben gewoon serieus geïnteresseerd in die mensen. Dus wie interesse heeft hoor ik graag via de mail!

• Hans

Time share? MLM? Verkoop van iets aan touristen die daarna kunnen gaan emigreren? Dat vage geeft me altijd kriebels, per slot van rekening, als iemand (een concurrent) wilt weten wat Thijs z'n nieuwe plannen zijn dan ga je toch gewoon met hem in contact en dan hoor je het ook.

• Ben

Jij zegt het, ik dacht het ;)

Oproepen zoals die van Thijs doen bij mij associaties naar boven komen van;

geldklopperij, oplichting en gebakken lucht.