Je lijkt me een opdringerige verkoper die zijn waren absoluut wil verkopen. Wie startte deze topic?? Wie wilde Nederland verkopen?? Wie wilde zichzelf aan de verkoop verrijken en miljonair worden??
Maar ondertussen besef je dat een verkoop er niet meer in zit en raak je gefrustreerd??
Hoezo iedereen heeft eten?? nog niet zolang geleden verscheen een studie dat 20% van de Nederlanders onder de armoedegrens leven…
Hoezo vrijheid van keuzes?? En Fortuyn en van Gogh, mooie vrijheid van keuze heb je…
Scholing?? ga eens even kijken op de onderwijspagina en oordeel dan opnieuw…
Arbeidsmogelijkheden?? met 15 % werkloosheid en een regering die verklaart dat het dringend tijd wordt om de Poolse arbeiders toe te laten zonder condities…
Emigratie?? hou er even rekening mee dat emigreren oorzaken en gevolgen heeft. Voor velen zijn de oorzaken extern en de gevolgen onverwacht en dikwijls niet te overzien…
Overigens, afgeven op het geboorteland heeft inderdaad dikwijls een andere grondslag nl. de wil van sommige mensen om ons land ten allen prijzen te willen verkopen zoals jij dat wil…
Onlangs verschenen de resultaten van een studie waaruit bleek dat de Nederlanders het hoogste IQ hebben van de EU. Ik ben er zeker van dat jij niet één van de deelnemers aan de studie was. Je kan nl niet eerst het land willen verkopen en daarna anderen verwijten dat ze ´zó afgeven op hun geboorteland´. En het veelvuldig gebruik van je emoticons verandert daar niets aan. De frustratie zit bij jou vrij hoog denk ik…
Pat