Financieel terugval geen probleem.???

• Cerise

Whaha ik lach me rot hier,uw frustratie druipt van mijn 19 inch scherm af hahaha…meer…meer..:D

• Yvonne

Cerise,

what the @!#$ is jou probleem, ik denk dat jij een beetje aandacht te kort komt van mensen en waarschijnlijk je man.

Misschien is er vroeger iets gebeurt waardoor je je nu pas kind kunt gaan voelen.

Een beetje bruut misschien maar zo wordt ik als je niet normaal kunt reageren op een berichtje die niet voor jou bedoeld is.

De frustratie van mij is duidelijk en ik ben ook bereid er wat aan te doen.

Met jou frustratie kan ik je niet helpen, misschien moet je hulp zoeken want eerlijk waar, ik denk echt dat als een vol-volwassen vrouw zoals jij zo achtelijk reageert op onze berichtjes je echt een probleem hebt.

P.s. rare berichtjes sturen en wel U zeggen dat vindt ik een beetje vaag

Ik denk dat jij idd bent wat SuriMaribo zegt. Of iemand die overdag netjes is en perfect haar (je weet het nooit) werk verricht, op ellite feestjes komt en de perfecte vrouw is voor haar man, en niet te vergeten de perfecte moeder en waarschijnlijk best wel streng maar als de kinderen naar bed zijn en man lief naar bridge dan wordt je helemaal gek en komt je ware ik naar boven. OF NIET

nu maak ik geen letter meer aan je vuil

Vriendelijke groeten

Yvonne

• Cerise

Kusjes terug :D

( maar waar gaan we naartoe,thats the main question..hehe )

• pat

Het kan ons geen f*ck meer schelen, Cerise. Dit is ook mijn laatste reactie naar jou toe. Voor mijn part, en ik denk voor velen van ons te spreken, kan je verhuizen naar waar je wil. Trouwens ter info, the main question was financiele terugval geen probleem? Echter de vraag had moeten zijn… verstandelijke terugval, naar waar kan ik??

• pat

Als je ooit info wilt over Argentinie, kan je steeds contact opnemen. Je kan ook via ILSE- het argentinie-forum bezoeken. Behalve mezelf vind je daar ook nog Brienen en Patricia terug.

Groetjes…Pat

• Cerise!

Ok bedankt,ik ga eens kijken….

• margje

He cerise…

Slaap je met een fanta infuus?

Klim eens lekker je boom terug in

• Stippel

Hoi,

Ik weet niet of julie wel eens van een forum troll gehoord hebben? Jammer dat ze daar nog geen spuitbussen tegen uitgevonden hebben.

• pat

Beste Stippel,

Jammer genoeg laten de regels van dit forum het gebruik van zo´n spuitbus niet toe, want anders….

Pat

• Cerise

Ja,anders had je alle berichtjes aangepast inclusief de meningen aan jouw eigen wensen en denkwijze he Patrick ? DAT zou eens wat wezen……als iedereen zich aanpast aan jou…..dan is het tenslotte ook niet moeilijk meer allemaal,je hoeft dan niet meer zoveel na te denken…