Emigreren waar naar toe

  • Ikwilemigreren

    Ik woon zelf nu 5 jaar in Honduras, dat raad ik je zeker af als je je zuur verdiende geld niet wilt weg gooien en je je ziektekostenverzekering niet wilt wijzigen in een levensverzekering. Is te gevaarlijk op het moment maar wel 90% van het jaar bloedheet maar super relax, te relax misschien door die lui latinos.

    In ieder land is er wel iets. kijk eens op http://ikwilemigrerennl.blogspot.com/ is een leuke duidelijke blog die jou waarschijnlijk wel aan het nadenken kan zetten over je emigratieplannen en misschien zelfs kan helpen om de juiste beslissing te nemen.

    Ik raad je aan vooral goed na te denken over wat je achter wilt laten en wat je er voor terug wilt. Ik denk zelf dat in jouw geval Spanje een zeer aantrekkelijk land kan zijn.

    Of lees eens het e-book “Ik wil emigreren” dat zal je ook zeker kunnen helpen om een beslissing te maken en om je verder voor te bereidein voor je emigratie.

  • Erik

    Aad cq Adrie…… Wat is het geworden ?

  • kabouter jurjanne

    het is op de zon best wel warm.

  • Ward

    Ik zeg tsjaad wegwezen en nooit meer terug komen zeikstraal je woont in een land van melk en honing