Emigreren waar naar toe

  • rob.waldram@live.n

    Als ik jou was, zal ik kiezen voor Australia! Kijk op www.synch1.com

  • daniela

    ik wil ook ergens naar toe waar leker weeris maar ja … waar naar toe ?

  • Erik

    Europa of verder weg ?

  • Thorwald @ The Balboa Inn

    Panama heeft lekker weer. Spreek je Spaans?

    Wat is je achtergrond (profesioneel)? Ben je een onderneemster?

    Of wil je gewoon voor 1/4 van een NLs salaris van 1/4 de levenstandaard genieten, en je kinderen naar een school sturen waar ze 1/8 kwaliteit bieden.

    En natuurlijk hopen dat je niet echt ziek wordt want dat kost geld en goede verzekering kost geld.

    Er zijn meer dingen om aan te denken dan mooi weer.

  • John

    Gewoon naar Nieuw Zealand dat is het paradijs

  • Erik

    HM Schreef:

    ——————————————————-

    > Gewoon naar Nieuw Zealand dat is het paradijs

    Waarom ?

  • John

    Dat het daar nog ruim schoon is en weinig gedoe gewoon een fijn land om te leven en werken

    beter in Hollandistan wat op het kookpunt staat van nog meer ellende en spanningen

  • Erik

    HM Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat het daar nog ruim schoon is en weinig gedoe

    > gewoon een fijn land om te leven en werken

    > beter in Hollandistan wat op het kookpunt staat

    > van nog meer ellende en spanningen

    Ben jij nu in new zealand ?

    Ik heb gehoord dat het sub tropisch is daar ?

    Ken je wat fotos plaatsen ?

    Ben best nieuwsgierig 8-)

  • John

    Nee nog niet ik ga in november voor een rondreis en ook mij informeren voor werk en huisvesting

    heb een voordeel dat ik wat familie heb wonen, was in 2006 voor het laatst daar.

    En ga voor minimaal twee maanden voor eerst goed rondreizen en gewoon vragen bij diverse bedriven

    voor info aangaande werk en ook informeren voor allerlei zaken.

    Want ik zie het somber in hier in Nederland, voorbeelden genoeg kan wel allerlei voorbeelden noemen

    maar dan zijn we uren bezig en ik denk dat je eens met me ben dat hier in de toekomst de bom zal

    barsten in deze Multi-Culti Zooi, en wat de huidige regering in petto heb is ook niet gezond

    Maar ja of je blijft klagen aan de zijlijn…of je neemt gewoon een beslissing en je eigen gevoel laten spreken

  • Ton & Arina

    Hoi

    Bonaire is 365 dagen mooi. Een land in opkomst met vele mogelijkheden. bekijk ook eens onze site www.verblijvenopbonaire.nl

    Succes,

    Grt

    Ton & Arina