sorry maar PY is nie echt een turist trekpleister…..Ik ben hier om een bedrijf op te zetten cq. me permanent te vestigen en om een vrouw te vinden waarmee ik een gezin kan stichten.
In het zuiden heb je encarnacion…met wat oude jezuiten kloosters….verder is er veelnaturschoon en komen vogelliefhebbers aan hun trekken.
Zorg wel dat je ingeint bent tegen gele korts en neem voldoende zonnemelk en anti muggen spul mee…want dat is erg duur hier. Blijven insmeren…..n de buiten gebiedebn is dengue korts een gevaar. in Asuncion zelf is het OK….
CdE zou ik mijden…het is vrij gevaarlijk en en zijn veel drugs en smokkel bendes actief daarzo. Blijf vooral LOW PROFILE. ZElfs araguayanen mijden CdE als het efe kan….enzij ze daar wonen dus…
OO ja foz de Iguazu is ook erg mooi…maar na een dag heb je dat wel gezien.
Het eten is wel een aanrader…goedkoop en erg uitgebreid….een ware verademing na de bar slechte troep die ik helaas moest afwurgen in de Dom. Republiek of Brasil…!!!
als je via duitsland vliegt kun je met TAM al een ticket kopen rnd de 900 euros….zorg wel dat je bijtijds koopt…dus zeker 3 maanden vooraf. Mijdt deel vluchten met alitalia…..!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik spreek uit ervaring:-(
vertrek via schiphol of brussel is altijd 150-200 euro duurder…..
zo ik gaat nu effe lekker baantje treken in het hotel zwembad:-) daarna wat eten….
suerte
Johan