man die wil emigreren naar noorwegen

• Ernst

Gezien het taalgebruik en formulering van Judje mams van 3 (de naam alleen al!, mijn god, hoever kun je zinken!) vraag ik mij af waarom ze niet eerst teruggaat naar de schoolbanken.

Dit is toch een prikbord voor serieuze vragen van mensen, please ga naar de speelplaats met je kiddies, Judje (brrrr wat een masochisme om je naam te verkleinen!)

• emigratie.startpagina.nl

Auteur: Ernst (ip.**************dyndsl.versatel.nl)

Datum: 25-08-2008 16:44

Gezien het taalgebruik en formulering van Judje mams van 3 (de naam alleen al!, mijn god, hoever kun je zinken!) vraag ik mij af waarom ze niet eerst teruggaat naar de schoolbanken.

Dit is toch een prikbord voor serieuze vragen van mensen, please ga naar de speelplaats met je kiddies, Judje (brrrr wat een masochisme om je naam te verkleinen!)

Nav bovenstaande even een toevoeging op deze waardeloze reactie:

Behandel mensen met respect, wil of doet u dit niet, dan kunt u wat mij betreft kiezen:

1.Niet reageren

2.Vertrekken

en dit geldt tevens voor auteur “Henk” !

• Henk

Van een moderator verwacht ik strenge handhaving van de kwaliteit van bijdragen. En beslist geen eenzijdige reactie.

• Henk

Mijn opmerking over plat was misplaatst maar het gebruik van de spellingcontrole van Microsoft Word lijkt me niet teveel gevraagd voor het gebruik van een forum. Per slot van rekening is leesbaarheid toch niet teveel gevraagd.