lekker bureaucratisch. Bestaat dit nog over 40 jaar?
We leven in decadente tijden. Alles is mogelijk. Wie weet over enige tijd De Grote Financiële Instorting
Lulkoek. Mijn vader heeft vroeger in Belgie gewerkt en krijgt nu ook minder aow. En dat was toch echt in die mooie periode dat alles nog zo perfect was volgens jou. Wij moeten eens ophouden altijd maar te verwachten dat de overheid het wel regelt voor ons.
In het prachtige land waar ik gewerkt heb is het helemaal beroerd geregeld voor de ouderen. Die wonen standaard bij hun kinderen in en eten een hapje mee… Dus tel je zegeningen. Nederland is zo slecht nog niet. Je wordt er alleen knetter van de bureaucratie.
Wat ik @!#$ met peren vindt is dat er bij emigratie enkel en alleen de belasting aan de duur klopt om te kijken of er nog wat te halen is. Wij zitten nu een jaar in het buitenland en er is geen enkele instantie of organisatie die zich de vraag stelt waarom er zoveel Nederlanders weggaan.
Mensen die weggaan om dat ze het niet meer zien zitten in Nederland.
Druk maken ze zich om de in grote getale toestromende economische vluchtelingen en ilegalen en weet ik al niet meer.Ik had nog recht op drie maanden uitkering in Nederland bij onze emigratie maar omdat ik al uitgeschreven was kreeg ik het niet.
Wat werd er gezegt als je je hier nu weer inschrijft krijg je het wel.
Heb toen geantwoord stik er maar in geef het maar een een foute ilegaal zeg ik het netjes natuurlijk.Zo gaan ze om met mijn rechten.Die gast die ons hielp was trouwens van orgine geen Nederlander god wat had hij het naar zijn zin zeg.
Ze zijn Nederland gewoon naar de klote aan het helpen.
greets .
Dag,
Mijn zus is in 1961 naar Zuid Afrika vertrokken, heeft nu daar een klein beetje AOW, haar man heeft geen AOW, hij vertrok al veel jonger.
Ze willen nu terug komen, houdt zij dan dezelfde hoeveelheid AOW en begrijp ik het goed dat ze mogelijk Aanvullende Bijstand kunnen aanvragen, hoeveel eigen vermogen mogen ze hebben als ze Aanvullende Bijstand nodig blijken te hebben?
Het vebaasd me dat je dat zegt over de slechte zorg in Nederland. Ik kan het nu vergelijken met de zorg in Engeland en ik kan je verzekeren dat het in Nederland vele malen beter is, vele malen moderner ook. Als ik zie waar mijn schoonmoeder terecht kwam om haar weer op de been te helpen na een operatie, nou dat leek wel voor de oorlogs! In Nederland heb je tenminste in de meeste tehuizen waar ik woon een eigen kamertje met keuken. Waar mijn schoonmoeder zat, daar had ze een hok van 2 bij 2 en verder niets waar ze even lekker op zichzelf kon zitten, alles moest in de gezamenlijke zitkamer gebeuren waar de stoelen zo oud waren, dat er kussens op de springveren lagen dus, in Nederland is alles zo slecht niet hoor, tenminste dat vind ik.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?