Emigratie erg actueel

• Carmen

Inderdaad hebben de emigranten in de tv programma's over het algemeen wel een paar ton op zak…maar dat geldt natuurlijk lang niet voor iedereen!

Het is goed dat je eens in het zuiden gaat kijken. Misschien vind je daar een omgeving die je bevalt. Eenmaal weer thuis kun je je verder verdiepen. Websites en informatie zoeken over emigratie naar dat land. (Huur)huizen bekijken, bijv. via Internet in de regio die je bevalt, een lijst maken met bedrijven in die regio waar je eventueel zou kunnen werken, uitzendbureau's zoeken.

Veel succes!

• mette

Fam Jipping,

Ten eerste wil ik mijn bewondering uitspreken over jullie geweldige doorzettingsvermogen en positieve instelling. Ook hebben we een deel van de reakties op internet gelezen, maar het waren er zo ontzettend veel! Heeft de uitzending ook weergegeven hoe jullie het werkelijk ervaarden of is het een vertekend beeld geweest? Het zijn natuurlijk maar momentopnames. Ik hoop dat jullie echt gelukkig zijn in Portugal en dat het niet alléén voor gezondheidsredenen is. Zelf zijn wij ook naar het buitenland gegaan (Frankrijk) vanwege de beperkingen in Nederland, maar we zijn hier echt thuis. Het enige dat soms mist is het heerlijke Nederlandse brood en opa en oma natuurlijk! Nogmaals ik vind het echt heel leuk dat jullie zo ineens reageren en ik wens jullie alle goeds!

• fam jipping

het is ongeveer zoals wij ons voelen het is hier prachtig en mijn oudste kinderen zitten nu bij de portugeese brandweer en willen absoluut niet weer terug.Het volgende antwoord is komt en tweede deel nee dus wij doen niet meer mee aan een tweede film wat wel gevraagd is . Ik schrijf namelijk een boek over onze bevindingen in portugal en hoop zo het geld voor het hotel bij elkaar te krijgen . Wij wensen u danook veel geluk toe in frankrijk en hopen dat het jullie net zo goed bevald als onsmette schreef:

>

> Fam Jipping,

> Ten eerste wil ik mijn bewondering uitspreken over jullie

> geweldige doorzettingsvermogen en positieve instelling. Ook

> hebben we een deel van de reakties op internet gelezen, maar

> het waren er zo ontzettend veel! Heeft de uitzending ook

> weergegeven hoe jullie het werkelijk ervaarden of is het een

> vertekend beeld geweest? Het zijn natuurlijk maar

> momentopnames. Ik hoop dat jullie echt gelukkig zijn in

> Portugal en dat het niet alléén voor gezondheidsredenen is.

> Zelf zijn wij ook naar het buitenland gegaan (Frankrijk)

> vanwege de beperkingen in Nederland, maar we zijn hier echt

> thuis. Het enige dat soms mist is het heerlijke Nederlandse

> brood en opa en oma natuurlijk! Nogmaals ik vind het echt

> heel leuk dat jullie zo ineens reageren en ik wens jullie

> alle goeds!

• M. Schaaf

Hallo John,

Hoe is Slovenië bevallen indertijd?

Indien je nog interesse zou hebben of plannen hebt om te emigreren naar Slovenië, kan ik je hier eventueel meer over vertellen.

Met vriendelijke groet,

Michel

http://www.slovenievastgoed.nl