ok, maar op zich wel aan te raden dus? beter dan noorwegen bijv? loopt het land niet erg achter en is het niet kaal? ik zeg maar wat hoor je hoort zoveel verschillende verhalen. ach ik moet maar eens gaan kijken heb je nog tips???
Ik ben zelf nooit in Noorwegen geweest dus ik kan het niet vergelijken. Wat betreft jou opvattingen kan ik toch wel zeggen dat dit absoluut niet waar is. Ierland heeft een flink Economische groei gemaakt de afgelopen jaren en mijn opvatting is dat Ierland vergelijkbaar of misschien zelfs al voor ligt op Nederland. Alleen de infrastructuur is minder maar daar is Nederland ook wel gewoon erg goed in.
Wat betreft kaal is ook absoluut niet waar. Ik heb zelf in het zuid-westen gezeten en de natuur daar is prachtig. Ik zelf ben echt geen natuurliefhebber maar dat was toch wel erg indrukwekend. Je hebt er bergen, heuvels, meren, watervallen, absoluut dus niet saai.
Je moet wel rekening houden bij Ierland dat de prijzen daar zo´n 25% hoger liggen dan hier.
Als je geintereseerd bent moet je ook maar eens kijken op http://www.prikpagina.nl/list.php?f=597 Hier krijg je altijd snelle goede reacties en er staat heel veel informatie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?