Emigratie betekent mijns inziens ook rondkijken op de plaats van bestemming voor de definitieve vestiging. Kijken of het bevalt, contacten leggen.
Canada! Nee, geen grap, in Vancouver staan echt palmbomen langs het water.
Misschien niet helemaal het tropische land dat je in gedachte hebt, maar verder een prima emigratie land met een helder emigratie beleid waar veel Nederlanders zich erg goed thuis voelen. En aangezien Canada een land is dat opgebouwd is door emigranten, is het ook een land waar je al snel wordt opgenomen in je omgeving.
Kijk eens hoe het ons is vergaan:
http://www.viveen.ca
Ik heb een tijdje stage gelopen in Ierland en ben vorig jaar terug gekomen. Het is mij erg goed bevallen en ik denk dat het vooral ideaal is als je ergens naar toe wilt immigreren waar je snel wilt mengen met de bevolking op een makkelijke manier. Ieren zijn heel vrij in de omvang en maken heel makkelijk contact met vreemden. Dit maakt het zo´n ideaal land om naar te immigreren.
Ierland is nog steeds mijn favoriete land maar ik wil meer van de wereld zien en daarom kies ik er juist voor uit om niet terug te gaan naar Ierland maar dit maal voor een ander land te kiezen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?