Ik had mij voorgenomen niet meer te reageren maar… wie is hier de stumper, de mensen die reageren op jouw kleuterverhaaltje of jouw kind dat een stumpertje is met zo´n moeder.
Als je het zo goed als rond hebt wat lig je hier dan nog te z**ken. Pak je koffertje en verhuis naar waar je zijn wil. Ik hoop dat je werk vind waarmee je goed verdient om dat stumpertje te onderhouden want ik vrees dat je niemand zal vinden om het voor je te doen.
Laat even weten waar je werkt in de horeca, ik kom zeker vroeg of laat eens langs.
Overigens ben ik nu mijn gal aan het spuien tegen een buitenlander die in mijn land het werk wil komen afpakken van mijn landgenoten, die dan ook nog eens kind meebrengt dat kindergeld krijgt van de belastingen die ik betaal. Wil je niet werken is het nog erger, want dan ben je een buitenlandse parasiet die wil komen profiteren van de zuurverdiende centjes van anderen. En dan is het nog maar wachten tot je er nog een stuk of wat kinderen bijhebt, je moet toch iets doen om je vrije tijd te vullen, niet. En geloof me, ook in Belgie zijn er luie mannen genoeg om dat te bewerkstelligen.
Pat