Beste Pat,
kijk effe naar de ***-tjes voor mijn commentaar…
Ik rook al onraad bij je eerste ´aanmatigende´ mailtje.
*** aanmatigend??? Onraad???het enige aanmatigende dat ik zag is dat je en land als Panama bestempelt als zijnde “derde wereld”land..!! Verder vond je Argentinie goedkoop..iets dat ik (en ook andere posters) ten zeerste betwijfelen… het is zelfs ronduit duur!
Ga maar eens kijken bij de ambassades van Spanje,Italie en de USA in BA hoeveel mensen daar naar toe willen…en da's NIET voor niks! je snapt hopelijk wat ik bedoel…ja??
Je stelt daarin dat
je op de hoogte bent van alles en nog wat,
**** KLOPT!!:-) gelukkig maar…ik lees veel,volg braaf het nieuws en chat met nogal wat mensen die interantionaal actief zijn…ja zeker in Zuid-Amerika.
dat je perfect Spaans spreekt en
** Dat heb ik nooit gezegd…wel dat ik goed spaans spreek en versta…en da's een must daarzo. Mijn ex vrouw was Colombiaanse…en zodoende pik je nogal eens wat op he??;-)
de cultuur van al die landen die je opnoemt goed kent.
**** Klopt wederom!! Blijkbaar ben jij niet zo goed op de hoogte;-)
Het lijkt op dit
forum schering en inslag dat mensen van jouw soort zogezegd een vraag op het
*** “mensen van mijn soort”…huh??? Jesus man…wat bedoel je?? Je kent me niet eens….!
forum gooien om dan vervolgens met ´kennis van zaken´ uit te pakken als er
**** Kennis van zaken heb ik zeker…vooral op ICT gebied en mn van de zuid-Amerikaanse cultuur. Ik hoef je niet allemaal uit te leggen waar ik het vandaan heb of hoe ik eraan kom.(dat zou tever voeren en mijn privee leven gaat je geen ruk aan) Het is gewoon zo. Niet iedereen loopt rond met oogkleppen op (zoals jij) en sluit zich af voor de werkelijkheid. Ik zal geen een land ophemelen….er zijn overal voor-en nadelen…maar jij doet alsof Artgentinie het beloofde land is….nou dat is het zeker NIET…verre van dat zelfs.
iemand reageert.
Als je alles dan toch zo goed weet en zo´n goed spaarpotje hebt, pak je
*** tsja wat moet ik daarop zeggen…ik bespeur zelfs enige mate van jaloezie?? Ik heb altijd een redelijk goeie baan gehad…en mijn ex ook..verder hadden we geen kids dus konden we nogal wat sparen….wat is daarmee mis dan???
koffertje en je laptop en ga er maar aan zitten. Ik heb zo het vermoeden dat
je vakantie met een leven ter plaatse verwart,
** Zeker niet!! Ik weet donders goed dat vakantie vieren wat anders is als in zo'n land wonen.
Dus als ik weer ens mensen zie die (na een vakantie daar) denken dat ze “wel effe ”een baan vinden…..moet ik ze toch weaarschuwen dat het NIET zo makkelijk is. Er zijn al genoeg landgenoten op de fles gegaan….en moeten terug keren omdat ze het hele avontuur zwaar onderschat hebben….DUS. Pas nog meegemaakt dat een Nederlander met zijn hele hebben en houwen moest teruggaan naar NL omdat de bananen plantage in Ecuador toch niet zo goed liep als ie gedacht had…..;-) triest…want zijn vrouw moest achterblijven met een klein kindje van 4 jaar:-( Hij moest immers eerst een visum gaan regelen voor haar….en dat is geen makkelijk iets momenteel in NL…het zal zeker ruim een half jaar gaan duren vooral eer zij hier naar toe kan komen! Ik geef het je te doen.
maar ja wie ben ik.
** Tsja…wie ben jij??? Iemand die erg kortzichtig is en niet goed om zich heen kijkt…dat blijkt wel. Mijn persoonlike mening is dat jij zelfs een mogelijke Vlaams Blok stemmer zou kunnen zijn…zeker gezien je achterlijke bekrompen denkwijze.(!) Maar ja in Argentinie woonden altijd al veel fascisten…dus misschien ben je wel goed opgeborgen daarzo.
Misschien
ben ik wel harder in macro-economie geïnteresseerd als jij denkt.
*****Dat lijkt me sterk…maar goed…
Misschien
ben ik beter op de hoogte van de luchtbellen die wereldwijd gecreëerd werden
** Luchtbellen??? Nou over luchtbellen gesproken…moet je toch maar eens goed naar de economie van Argentina gaan kijken dan;-)hahahahahaha
door mensen met notebooks en computerprogramma´s.
Ik wens je een mooi huisje toe, op de plaats waar je het wil hebben. Ik wens
je veel werk toe en een hoop geld en een goedkoop leven, maar val de mensen
op dit forum niet lastig met vragen waar je toch
*** Ik val niemand lastig…en heb normaal geformuleerd wat de mogelijkheden konden zijn in bepaald landen. De enige die mensen lastig valt ben jijzelf.
geen antwoord op wil.
Als je denkt dat er iemand via deze weg met werk komt aandraven ben je ofwel
*** Wederom…dat heb ik ook nooit gezegd…ik raad het zelfs AF om zomaar naar werk te gaan zoeken omdat het gewoon erg moeilijk is. je kunt beter iets voor jezelf beginnen daarzo.. dat is wat ik gezegd heb. LEER LEZEN PAT!!
dom ofwel te naïef voor zo´n avontuur.
Toch wens ik je veel succes met al wat je
*** ja dank jewel…
onderneemt. Een tip, een hut in de
buurt van Mombassa koop je al voor 250 dollar, in zelfbouwpakket. Je zit dan
**** 250 dollar??? nou nee…geen intresse in Mombassa. jij misschien??
vlak bij een grote stad en er is nog veel te automatiseren.
Pat
Volgens mij kun je het gewoon niet verkroppen dat er mensen zijn die je wijzen op dingen die er verkeerd gaan in jou land Argentinie….Ik heb je zelfs een website gegeven met harde cijfers en die logen er niet om. Bekijk het hoe je wilt…. ik zeg gewoon hoe het is.
Argentinie is gewoon veel te duur….en te riskant om er kapitaal te gaan investeren. Mijn mening. Maar als jij er gelukkig bent is toch alles prima?? Ik snap je probleem niet man.
Volgens mij heb je tijd teveel! Als ik de moderator zou zijn van dit board had ik mensen zoals jij allang de toegang ontzegd om te kunnen posten…want iets constructiefs bijdragen doe je niet.
de groetjes
Hans.
PS: na deze posting reageer ik niet meer op jou onbenulluige en blijkbaar erg eigenwijze en kortzichtige persoon;-) Have a nice day!